۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران

بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران

مراقبت از دهان و دندان با مستقیما با سلامت عمومی فرد مرتبط است. عدم سلامت دهان و دندان‌ها می‌تواند مشکلات متعددی مانند تاثیر منفی در زیبایی فردی، عفونت، درد و حتی مسائل پزشکی جدی را ایجاد کند.

به گزارش بازار، مراقبت از دهان و دندان با مستقیما با سلامت عمومی فرد مرتبط است. عدم سلامت دهان و دندان‌ها می‌تواند مشکلات متعددی مانند تاثیر منفی در زیبایی فردی، عفونت، درد و حتی مسائل پزشکی جدی را ایجاد کند. به همین دلیل یافتن دندانپزشک خوب، گامی حیاتی برای جلوگیری از بروز چنین مشکلات و نگرانی‌هایی است. یکی از جنبه‌های مهم در حفظ سلامت دندان‌ها و لثه‌ها در شهر بزرگی مانند تهران، شناسایی بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران است. کلینیک دندانپزشکی باید در هر شرایطی خدمات دندانپزشکی با کیفیت به شما ارائه دهد. زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد با داشتن پنج کلینیک مجهز در غرب تهران، بهترین خدمات زیبایی و درمانی دندان را با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهند. با ما همراه باشید تا شما را با این زنجیره کلینک‌های دندانپزشکی آشنا کنیم.

زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران

کلینیک‌های تخصصی دندانپزشکی زنجیره زمرد با شعار «دندانپزشکی برای همه»، زیر نظر شرکت تامین سلامت ملائک فعالیت می‌کنند. این کلینیک‌ها که در غرب تهران قرار دارند، کلیه خدمات تخصصی درمانی و زیبایی دندان را به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهند. زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد شامل کلینیک‌ دیبا در شهرک غرب، سماء در منطقه ۲۲ در شهرک شهید باقری، کلینیک صدف در کارگر شمالی، کلینیک مینا در ستارخان و کلینیک شبانه‌روزی صادقیه در فلکه اول صادقیه است. در هریک از این کلینیک‌ها دندانپزشکان عمومی و متخصص حرفه‌ای و باسابقه، آماده ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات دندانپزشکی به بیماران هستند.

مدیریت کلینیک‌های دندانپزشکی زنجیره زمرد برای شفافیت و اطمینان خاطر بیماران از بهداشتی بودن وسایل و تجهیزات مورد استفاده در فرآیند درمان، شرایط ویژه‌ای را فراهم کرده تا افراد از بخش CSR یا بخش استریلیزاسیون تجهیزات پزشکی دیدن کنند. همچنین امکان بازدید مراجعین از انبار مرکزی کلینک‌ها وجود دارد، تا بدین‌وسیله از کیفیت مواد مصرفی و اعتبار برندهای مورد استفاده در مراحل مختلف درمان خود مطمئن شوند. به همین جهت می‌توان با جرات از کلینیک‌های دندانپزشکی زنجیره زمرد به عنوان بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران یاد کرد.

ویژگی‌های بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران

ویژگی‌های منحصربفرد زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد موجب شده تا به عنوان بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران شناخته شود. این ویژگی‌ها عبارتند از:

تیم دندانپزشکی حرفه‌ای

یک کلینیک دندانپزشکی علاوه بر ظاهر زیبا و تجهیزات مدرن، لازم است که دندانپزشکان و کارکنان حرفه‌ای و باتجربه داشته باشد، زیرا کار اصلی توسط آن‌ها انجام می‌شود. دندانپزشکان زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد، جزء بهترین‌های این رشته هستند و چندین سال در این زمینه فعالیت دارند. همچنین کارکنان کلینیک‌های زنجیره زمرد، رفتاری حرفه‌ای و دوستانه با مراجعه‌کنندگان دارند و از وظایف خود به خوبی آگاه هستند. آن‌ها نوبت‌های بیماران را به گونه‌ای سازمان‌یافته مدیریت می‌کنند تا افراد در ساعت تعیین شده خدمات دندانپزشکی خود را دریافت کنند و معطل نشوند.

پیشرفته‌ترین تجهیزات

بدون تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته و مدرن، حتی بهترین دندانپزشکان نیز نمی‌توانند درمان‌های مناسب را به شما ارائه دهند. از این‌رو کلینیک‌های دندانپزشکی زنجیره زمرد، همگی از بروزترین و جدیدترین وسایل و فناوری‌های دندانپزشکی بهره می‌برند تا دندانپزشکان این مراکز بتوانند باکیفیت‌ترین خدمات زیبایی و درمانی دندان را ارائه دهند. همچنین برخورداری کلینیک دندانپزشکی از تجهیزات مدرن موجب می‌شود تا بیمار در طول درمان خود راحتی بیشتری داشته باشد.

بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران

دندانپزشکان با تخصص‌های مختلف در بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران

درمان دندان دارای بخش‌ها و زیربخش‌های بسیاری است و نوع مشکل دندان تعیین می‌کند که چه نوع متخصص دندانپزشکی را باید انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید دندان‌های خود را سفید کنید، باید به دنبال دندانپزشکی باشید که در این زمینه مهارت و تجربه کافی داشته باشد. به همین ترتیب، در مورد ایمپلنت‌های دندانی، باید به دندانپزشکان متخصص که در این زمینه فعالیت می‌کنند مراجعه کنید. خوشبختانه کادر دندانپزشکی زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد، در زمینه‌های مختلف زیبایی و درمان دندان تخصص دارند و می‌توانند به کلیه نیازهای مراجعه‌کنندگان پاسخ دهند و باکیفیت‌ترین خدمات دندانپزشکی را به آن‌ها ارائه دهند.

قرارداد با بیمه‌های تکمیلی

با توجه به اینکه خدمات درمان و زیبایی دندان معمولا هزینه‌های بالایی دارد، از این رو بسیاری از افراد با سطح درآمد متوسط و پایین ممکن است نتوانند از عهده پرداخت هزینه‌های آن بربیایند. از این رو مدیریت زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد برای رفاه حال مراجعه‌کنندگان، با ۳۲ بیمه تکمیلی قرارداد همکاری امضا کرده تا بخشی از هزینه‌های درمان آن‌ها جبران شود.

معرفی کلینیک‌های تخصصی زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد

در این بخش می‌خواهیم شما را با کلینیک‌های دندانپزشکی زنجیره زمرد آشنا کنیم و درباره ویژگی‌ها و خدمات آن‌ها صحبت کنیم.

کلینیک دندانپزشکی سماء

این کلینیک در شهرک شهید باقری و در منطقه ۲۲ تهران واقع شده و با داشتن فضایی بالغ بر ۳۵۰ متر مربع یکی از بزرگترین و مجهزترین کلینیک‌های دندانپزشکی غرب تهران به شمار می‌آید. در این کلینیک پیشرفته، ۴ دندانپزشک متخصص و ۱۴ دندانپزشک عمومی فعالیت می‌کنند و بهترین خدمات دندانپزشکی را به مراجعین ارائه می‌دهند. این مرکز برای رفاه حال بیماران به دستگاه OPG مجهز شده تا دیگر نیازی به مراجعه افراد به مراکز تصویربرداری سطح شهر نباشد.

کلینیک دندانپزشکی دیبا بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران

کلینیک دیبا با داشتن امکاناتی مدرن در غرب تهران قرار دارد. این مرکز دندانپزشکی با ۷ دندانپزشک متخصص و ۱۳ دندانپزشک عمومی همکاری می‌کند و می‌تواند به تمام نیازهای دندانپزشکی زیبایی و درمانی مراجعین پاسخ دهد. یونیت‌های این کلینیک همگی ساخت کشور آلمان هستند که به تازگی نصب شده‌اند. همچنین سیستم رادیوگرافی آن، جزء پیشرفته‌ترین سیستم‌های تصویربرداری دندان به شمار می‌آید و نتایج دقیقی را برای تشخیص مشکلات دندان ارائه می‌کند. کلینیک دیبا دارای اورژانس دندانپزشکی کودکان است تا فرزند شما در محیطی شاد و جذاب و به دور از هرگونه ترس و استرس، تحت معاینه و درمان قرار بگیرند.

بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران

کلینیک دندانپزشکی صادقیه

این کلینیک دندانپزشکی برای رفاه حال بیماران به صورت شبانه‌روزی فعال است و خدمات دندانپزشکی خود را حتی در روزهای تعطیل به مراجعین ارائه می‌کند. کلینیک دندانپزشکی صادقیه، خارج از محدوده طرح ترافیک و در فلکه اول صادقیه واقع شده تا دسترسی به آن به راحتی امکان‌پذیر باشد. اگر در نیمه‌های شب با مشکلات مربوط به دندان مواجه شدید، می‌توانید به این مرکز دندانپزشکی مراجعه کنید تا به صورت اورژانسی به مشکل شما رسیدگی شود. ۲ دندانپزشک متخصص و ۸ دندانپزشک عمومی باسابقه و مجرب، آماده‌اند تا کلیه خدمات دندانپزشکی را به شما ارائه دهند.

کلینیک دندانپزشکی صدف

در این کلینیک مجهز، ۵ دندانپزشک متخصص و ۱۲ دندانپزشک عمومی فعالیت می‌کنند. در کلینیک صدف که در خیابان کارگر شمالی واقع شده، کلیه خدمات درمانی و زیبایی دندان ارائه می‌شود. همچنین این مرکز دارای بخش دندانپزشکی کودکان است و فرزندان شما می‌توانند خدمات اختصاصی خود را در فضایی شاد و آرام دریافت کنند و هیچ‌گونه ترس و نگرانی نداشته باشند.

کلینیک دندانپزشکی مینا

کلینیک مینا با برخورداری از ۲ دندانپزشک متخصص و ۷ دندانپزشک عمومی و داشتن تجهیزات پیشرفته و مدرن، آماده است تا کلیه خدمات زیبایی و درمان دندان را با بهترین کیفیت به شما ارائه دهد. این کلینیک در نزدیکی ایستگاه مترو شادمان و در محدوده ستارخان واقع شده و دسترسی به آن به آسانی صورت می‌پذیرد.

سخن پایانی

در کلیه مراکز دندانپزشکی زنجیره زمرد، با استفاده از پیشرفته‌ترین اپکس‌فایندر، درمان ریشه انجام می‌شود. همچنین این کلینیک‌ها به دستگاه اتوکلاو کلاس B مجهز هستند که استریلیزاسیون تجهیزات و وسایل دندانپزشکی را با بالاترین دقت انجام می‌دهد. بیماران در کلیه مراحل درمان خود از وسایل یکبار مصرف بهداشتی و پک‌شده استفاده می‌کنند تا خطر انتقال بیماری‌های عفونی به حداقل برسد. تمام این ویژگی‌ها موجب شده تا کلینیک‌های زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد به بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران تبدیل شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر و برای گرفتن نوبت کلینیک دندانپزشکی، به سایت tsmalaek.com مراجعه کنید.

کد خبر: ۱۴۷٬۷۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha