۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
آغاز حرکت صعودی رمز ارز کاوا در بازار| خریداران قیمت کاوا را رصد کنند
تحلیل بازار رمزارزها؛

آغاز حرکت صعودی رمز ارز کاوا در بازار| خریداران قیمت کاوا را رصد کنند

قیمت ارز دیجیتال «کاوا» طی شش روز گذشته با افزایش تقاضا برای توکن این ارز افزایش یافته و به بالاترین سطح از ۱۸ ژانویه رسید و به نظر می رسد این روند صعودی همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش بازار، قیمت ارز دیجیتال «کاوا» طی شش روز گذشته با افزایش تقاضا برای توکن این ارز افزایش یافته و به بالاترین سطح از ۱۸ ژانویه رسید. قیمت فعلی کاوا یعنی ۵.۵۳ دلار، حدود ۱۱۵ درصد بالاتر از پایین ترین سطح قیمت این ارز در سال جاری بوده و ارزش کل بازار آن را به بیش از ۹۹۶ میلیون دلار می رساند.

البته کاوا تنها آلتکوین بازار نیست که عملکرد خوبی طی روزهای گذشته داشته و آلتکوین های دیگری چون اوآسیس نتورک، کایبر نتورک و سیناپس نیز عملکرد بسیار چشمگیری از خود به نمایش گذاشته اند.

کاوا یک شبکه بلاک چین کوچک اما با رشد سریع محسوب می شود که ویژگی های قوی اتریوم و کازمز را با هم ترکیب می کند. در نتیجه، سرمایه گذاران بر این باورند که این شبکه می تواند به یک پیش فرض برای اکثر توسعه دهندگان تبدیل شود.

در ماه مارس سال جاری، کاوا یک برنامه تشویقی ۷۵۰ میلیون دلاری برای توسعه دهندگان شبکه بلاکچین خود راه اندازی کردکه اندکی پس از تخصیص این بودجه، شبکه «کاوا ۱۰» راه اندازی شد. بر اساس اعلام دیفای لاما، ارزش بازار کاوا بیش از ۶۳۲ میلیون دلار است.

پیش بینی قیمت رمز ارز کاوا

آغاز حرکت صعودی رمز ارز کاوا در بازار| خریداران قیمت کاوا را رصد کنند

نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت کاوا طی چند روز گذشته در یک روند صعودی قوی قرار داشته و توانسته است بالاتر از خط روند نزولی که با رنگ سبز نشان داده شده است حرکت کند.

همچنین، قیمت از سطح اصلاحی فیبوناچی ۵۰ درصد جهش کرده است. اررز کاوا همچنین از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه بالاتر رفته و این در حالیست که نوسانگر استوکاستیک بالاتر از سطح خرید قرار گرفته است. در نهایت، قیمت کاوا از سطح مقاومت مهم ۵.۰۳ دلار نیز عبور کرد.

بنابراین، می توان مدعی شد که به احتمال زیاد، مسیر رمزارز کاوا به سمت صعود باز شده است. اگر این پیش بینی درست از آب در آید، سطح مقاومت کلیدی بعدی برای رصد روی ۶ دلار خواهد بود. حرکت بالاتر از این مقاومت باعث افزایش آن به سمت مقاومت در ۷ دلار خواهد شد. سقوط به زیر سطح حمایت ۵ دلار، دیدگاه صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۴۷٬۵۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha