۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
پتانسیل بالای توکن HBAR برای پیشرفت قیمت| آینده «هدرا هشگراف» روشن است
تحلیل بازار رمزارزها؛

پتانسیل بالای توکن HBAR برای پیشرفت قیمت| آینده «هدرا هشگراف» روشن است

با تشکیل RSI صعودی برای توکن رمز ارزی دیجیتال HBAR و اخبار مثبت فاندامنتال برای آن، به نظر می رسد این رمز ارز اکنون پتانسیل بالایی برای پیشرفت قیمت دارد.

به گزارش بازار، قیمت توکن «هدرا هشگراف» طی هفته گذشته در محدوده باریک قیمت بین ۰.۱۹۰ تا ۰.۲۰۵ دلار معامله شد. در غیاب حرکت قوی قیمت، قیمت این توکن با نام تجاری HBAR سیگنال‌های متفاوتی ارسال کرده و سرمایه‌گذاران احتمالاً به دنبال یک شکست کوتاه‌مدت خواهند بود. HBAR طی دو هفته گذشته حدود ۱۴.۱ درصد از ارزش خود را از دست داده و بازدهی بالاتر از ۰.۲۲۰ دلار می تواند نشان دهنده بازگشت روند صعودی این توکن باشد.

قیمت HBAR و تحلیل فاندامنتال بازار
شبکه هدرا هشگراف به لطف سرعت تراکنش های سریع، هزینه های پایین شبکه و بهره وری بالای انرژی، خود را به عنوان جایگزینی برای اتریوم و سایر شبکه های POS مطرح کرده است. با این حال، علیرغم توانایی های اثبات شده این بلاکچین، همچنان زیر ارزش واقعی خود معامله می شود.

در نتیجه، این پلتفرم قصد دارد تقویت قراردادهای هوشمند و بخش‌های DeFi، پایگاه کاربران خود را افزایش دهد. همچنین، هدرا در ماه مارس اعلام کرد که ۱۵۵ میلیون دلار برای توسعه DeFi در شبکه خود در نظر گرفته است. این شرکت امیدوار است از نقدینگی موجود برای ایجاد یک زیرساخت قوی مبتنی بر سهامداری و وام دهی با هدف جذب کاربران بیشتر استفاده کند.

همچنین، بنیاد HBAR دیروز اعلام کرد که یک صندوق توسعه بازار حفظ حریم خصوصی ایجاد کرده که از ایجاد راه حل های متمرکز بر حریم خصوصی در اکوسیستم Web۳ شبکه پشتیبانی می کند. این موضوع احتمالاً منجر به جذب بیشتر کاربران خرده فروشی و مؤسساتی که مشتاق حفظ حریم خصوصی خود در تراکنش های مالی هستند، خواهد شد. با این حال، بعید است که اعلام این موضوع بلافاصله بر شماره کاربران شبکه تأثیر بگذارد.

پیش بینی قیمت هدرا هشگراف

پتانسیل بالای توکن HBAR برای پیشرفت قیمت| آینده «هدرا هشگراف» روشن است

در حال حاضر، حرکت قیمت HBAR با قرار گرفتن RSI در نقطه ۴۰، تقریبا خنثی به نظر می رسد. از سوی دیگر، RSI جهت صعودی را تشکیل داده و در آستانه عبور از ۱۴ SMA است.

این عوامل نشان می دهد که قیمت می تواند بالای سطح حمایت ۰.۱۸۶۱ دلار باقی بماند. با پشتیبانی در این سطح، R۱ احتمالاً ۰.۱۹۶۴ دلار و R۲ در نقطه ۰.۲۰۰۰ دلار خواهند بود. با این حال، اگر قیمت از حمایت ۰.۱۸۶۱ دلار عبور کند، این دیدگاه صعودی نامعتبر خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۶٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha