۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
برگزاری رزمایش سراسری وصول مطالبات در شرکت توزیع برق استان سمنان
معاون شرکت توزیع برق استان سمنان خبر داد؛

برگزاری رزمایش سراسری وصول مطالبات در شرکت توزیع برق استان سمنان

سمنان- معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق سمنان از برگزاری رزمایش سراسری وصول مطالبات در شرکت توزیع برق استان خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی برق استان سمنان، محمدرضا لشکری با بیان اینکه رزمایش سراسری وصول مطالبات مشترکان برق، همزمان با سراسر کشور، در استان سمنان برگزار شد، تاکید کرد: این رزمایش با هدف ارتقای رویه اداری و خدماتی برگزار شد.

وی افزود: به منظور اجرایی کردن دستورالعمل شرکت توانیر پیرامون وصول مطالبات معوق مشترکان برق، همزمان با سایر شرکت های توزیع برق کشور، این رزمایش با حضور ۵۰ گروه عملیاتی از همکاران خدمات مشترکان شرکت توزیع برق استان سمنان به اجرا در آمد.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق سمنان بیان کرد: همکاران حاضر در این رزمایش، با رعایت شأن و شوکت و منزلت و کرامت مشترکان و با نهایت احترام، موضوع مطالبات مشترکان بخشهای صنعتی، کشاورزی، اداری، تجاری و خانگی و عمومی را پیگیری نموده و بدهی معوق مشترکان سخت وصول به آنان اعلام گردیده و مقداری از بهای برق مصرفی معوق وصول شد.

لشکری تصریح کرد: در این رزمایش دو روزه، مامورین وصول مطالبات و نیروهای خدمات مشترکان این شرکت، با مراجعه حضوری، تماس تلفنی و ارسال پیامک، مشترکان را به پرداخت بدهی بهای برق مصرفی ترغیب کردند.

کد خبر: ۱۴۶٬۵۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha