۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
سیستم بانکی استان همدان منابع خود را در اختیار بخش تولید قرار دهد
معاون استاندار همدان:

سیستم بانکی استان همدان منابع خود را در اختیار بخش تولید قرار دهد

همدان-معاون امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه سیستم بانکی همدان باید منابع خود را در اختیار بخش تولید قرار دهد، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی حل مشکل واحدهای تولیدی را به آینده موکول نکنند.

به گزارش خبرنگار بازار، ظاهر پورمجاهد ظهر سه شنبه در چهارمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان که در سالن شهدای استانداری تشکیل شد؛ بابیان اینکه ۶ طرح تولیدی در دستور کار این جلسه قرار گرفت، گفت: عزیزانی که دلشان برای تولید و اشتغال می‌سوزد باید مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی را به‌موقع اطلاع‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه مدیران واحدهای تولیدی می‌توانند مسائل و مشکلات خود را در سامانه اعلام شده به آنها ثبت کنند تا بررسی آن توسط مدیران مربوطه سریع انجام شود، افزود: مدیران واحدهای تولیدی مسائل و مشکلات واحدهای‌خود را به دستگاه اجراییِ مربوطه اطلاع رسانی کنند.

معاون امور اقتصادی استاندار همدان اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان همدان با تاکید و توصیه استاندار باید تمام توان خود را در راستای حرکت‌بخشی اشتغال و سرمایه‌گذاری به کار گیرند.

پورمجاهد با بیان اینکه تا کنون سیاست‌های دولت سیزدهم در راستای حمایت از تولید موثر بوده است، گفت: میزان صادرات در کشور تا ۴۰ درصد افزایش یافته است که این میزان افزایش نشان دهنده تاثیر سیاست‌های دولت است.

وی با تاکید بر اینکه سیستم بانکی استان همدان باید منابع خود را به میزانی که اجازه دارند در اختیار بخش تولید قرار دهد، افزود: امسال باید زمینه ایجاد اشتغال برای ۲۳هزار نفر به عنوان تعهد اشتغال در استان همدان فراهم کنیم.

معاون امور اقتصادی استاندار همدان افود: کارشناسان دستگاه‌های اجرایی، مدیران و معاونین مشکلات واحدهای تولیدی استان را به آینده موکول نکنند.

کد خبر: ۱۴۶٬۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha