۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
آزادسازی ۵۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در استان البرز
با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام و ستاد دیه انجام شد

آزادسازی ۵۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در استان البرز

کرج- با اختصاص ۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از سوی ستاد اجرایی فرمان امام و مبلغ ۶ میلیارد ریال از سوی ستاد دیه و خیرین ۵۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شدند.

به گزارش بازار به نقل از واحد خبر و رسانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) البرز و غرب استان تهران ، آیین آزادسازی ۵۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از زندان های استان البرز با حضور مدیر کل و معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز و مدیر کل سازمان زندان های استان و تنی چند از مسئولین برگزار شد.

در این آیین، مبلغ ۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) جهت آزادسازی ۳۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و مبلغ ۶ میلیارد ریال از سوی ستاد دیه و خیرین جهت آزادسازی ۲۰ نفر از زندانیان اختصاص یافته است.

شایان ذکر است ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مبلغ ۵۰ میلیارد ریال جهت انجام این امر پسندیده و خداپسندانه در کل کشور در نظر گرفته است.

پورسلیمانی مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در البرز و غرب استان تهران ضمن ابراز خرسندی از بازگشت این تعداد از هموطنان به کانون گرم خانواده هایشان، ابراز امیدواری کرد، با کمک همه نهادهای خدمتگزار و خیرین، تعداد بیشتری از زندانیان آزاد گردند.

کد خبر: ۱۴۶٬۴۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha