۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
رندر میتسوبیشی کلت ۲۰۲۳ منتشر شد
هاچ بک هیبریدی ژاپنی در رقابت با کره ای ها

رندر میتسوبیشی کلت ۲۰۲۳ منتشر شد

سال ۲۰۲۰ میتسوبیشی، کلت را مجدد فیس لیفت و معرفی کرد، این خودرو با یک موتور ۱.۶ لیتری و قوای الکتریکی تا سال ۲۰۲۵ در بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد که به تازگی تصاویر رندر این خودرو منتشر شده است.

بازار؛ گروه خودرو: سال ۲۰۲۰، میتسوبیشی اعلام کرد که فعالیت های خود را در اروپا با عدم عرضه محصول جدید متوقف می کند. ظاهرا به نظر می رسد که این شرکت سیاست خود را تغییر داده است، زیرا این خودروساز ژاپنی طی همکاری با شرکت رنو محصول ASX را ارتقا و نسل جدید کپچر را براساس آن ساخته و عرضه کردند. سال ۲۰۲۰ میتسوبیشی کلت را مجدد فیس لیفت و معرفی کرد، ظاهرا به نظر می رسد که فرانسوی ها در طراحی و تولید این خودرو به ویژه تامین قطعات الکتریکی نقش داشتند.

به نظر می رسد این خودروساز ژاپنی برای کاهش هزینه های تولید، پنل ها و ورق های بدنه و درها، کاپوت و سقف را تغییر دهد. میتسوبیشی سعی کرده با طراحی چراغ های پیوسته جلو و عقب و یک ترند جدید راهی بازار شود. این خودروساز قصد دارد محصول هاچ بک جدید خود را با قوای الکتریکی در سال ۲۰۲۵ برای رقابت باهیوندای وارد بازار اروپا کند.

آنطور که به نظر می رسد قوای محرکه این هاچ بک ژاپنی یک پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۴۰ اسب بخار است. هنوز مشخص نیست که این خودرو با قوای محرکه بنزینی یا دیزلی راهی بازار خواهد شد، همکاری نیسان، میتسوبیشی و رنو سبب شده که هر سه خودروساز طی سال های گذشته سهم بازار بیشتری را نسبت به سایر خودرو سازان کسب کنند.

کد خبر: ۱۴۶٬۲۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha