۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
پرداخت ۱۲۲ ریال سود نقدی به ازای هر سهم برای سال مالی ۱۴۰۰  
شرکت توسعه و عمران امید خبر داد

پرداخت ۱۲۲ ریال سود نقدی به ازای هر سهم برای سال مالی ۱۴۰۰  

شرکت توسعه و عمران امید با نماد ثامید در بورس طی اطلاعیه ای که در کدال منتشر کرده از پرداخت ۱۲۲ ریال سود نقدی به ازای هر سهم برای سال مالی ۱۴۰۰ در آبان ماه ۱۴۰۱ خبر داده است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت توسعه و عمران امید که در بازار سرمایه با نماد ثامید شناخته می شود به تازگی طی اطلاعیه ای در کدال از پرداخت سود سالانه این شرکت خبر داده است.

در این نامه که مجید محمدی شکیب، مدیرعامل شرکت توسعه و عمران امید خطاب به جعفر سلطانی، رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس نوشته است، آمده؛ پیرو برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه فروردین ماه این شرکت (سهام عام) نسبت به تصویب مبلغ ۱۲۲ ریال سود نقدی به ازای هر سهم برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ اقدام کرده است.

از این رو سهامداران حقیقی و حقوقی که اطلاعات صحیح حساب بانکی آن ها در سامانه سجام شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه شده است از ابتدای آبان ماه سال ۱۴۰۱ به حساب بانکی اعلامی واریز خواهد شد.

همچنین سهامداران حقیقی و حقوقی که به هر دلیلی در سامانه سجام احراز هویت نشده اند می توانند با ارسال مشخصات، شماره حساب و شماره شبای معتبر به این شرکت از اول آذر ماه ۱۴۰۱ سود خود را دریافت کنند.

ضروری است، سهام دارانی که تاکنون نسبت به تکمیل اطلاعات سهامداری خود اقدام نکرده اند، در اولین فرصت جهت تسریع در دریافت سود خود نسبت به تکمیل اطلاعات سهامداری اقدام کنند.

گفتنی است براساس آمار منتشر شده در کدال این شرکت حدود یک هزار و شش میلیارد تومان درآمد عملیاتی تا پایان آذر ماه سال جاری داشته است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶۳ درصد تغییر را نشان می دهد.

این شرکت در بها تمام شده خود حدود ۵۸ درصد صرفه جویی کرده، بنابراین سود ناخالص این شرکت حدود ۸۱۹ میلیارد تومان بوده است. سرمایه این شرکت اکنون حدود سه هزار و ۵۳۱ میلیارد تومان است.

کد خبر: ۱۴۶٬۲۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مجید IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
      3 0
      خیلی مسخره هست چرا سودش را ابان میریزن