۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
تشکیل ۴ پرونده تخلف در حوزه فروش لوازم خانگی در شیراز
معاون صمت فارس خبر داد

تشکیل ۴ پرونده تخلف در حوزه فروش لوازم خانگی در شیراز

شیراز- معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت فارس از تشکیل ۴ فقره پرونده تخلف انواع لوازم خانگی خرده‌فروش و عمده فروش شهر شیراز به ارزش بیش از دو میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت فارس، مهدی حسنی گفت: براساس بازرسی های انجام شده از فروشگاه های توزیع کننده انواع لوازم خانگی خرده‌فروش و عمده فروش در سطح شهر شیراز طی هفته گذشته بیش از ۱۰ مورد بازرسی از واحدهای مذکور به عمل آمد که منجر به کشف چهار فقره پرونده تخلف به ارزش ریالی ۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون و ۷۰۰ هزار شد.

وی افزود: متاسفانه چهار واحد مذکور علیرغم برگزاری جلسات و همچنین تذکرات قبلی و اطلاع رسانی توسط اتحادیه مربوطه، اقدام به اخذ کد نقش نکرده اند و همچنین میزان موجودی و ورود و خروج کالاهای خود را در سامانه جامع تجارت به ثبت نرسانیده بودند که پرونده تخلف این چهار واحد تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شد.

حسنی در رابطه با سامانه دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه تخلفات صنفی، گفت: همشهریان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۴ یا سامانه دریافت رسیدگی به تخلفات اقتصادی موارد تخلف را به همکاران ما منعکس کنند تا بر اساس قانون برخورد لازم و قانونی صورت بپذیرد.

کد خبر: ۱۴۶٬۱۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha