۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
گرانی ها داد مردم را در آورده است
نماینده مردم تهران در مجلس:

گرانی ها داد مردم را در آورده است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس گفت: گرانی های اخیر و سرسام آور داد مردم را درآورده است و با وجود تذکرات اقدامی در این رابطه انجام نمی شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، زهره سادات لاجوردی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر خود خطاب به مسئولان اجرایی کشور، گفت: با وجود گذشت ۵ ماه از ابلاغ حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هنوز دبیرخانه آن تشکیل نشده و به رئیس جمهور تذکر می دهم در مورد معرفی دبیر ستاد هرچه سریع تر اقدام کند تا شاهد اجرای قانون باشیم.

وی در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت با انتقاد از گرانی های اخیر، اظهار داشت: افزایش سرسام آور قیمت، به ویژه قیمت خودرو داد مردم را درآورده و با وجود تذکرات اقدامی نمی شود.

لاجوردی همچنین در تذکر دیگری به وزیر صمت و رئیس سازمان شهرک های صنعتی، گفت: تولیدکنندگانی که در شهرک های صنعتی زمین خریداری کرده بودند اما به دلیل مشکلات ناشی از تحریم ها، کرونا نه افزایش قیمت امکان واردات تجهیزات و تولید را در موعد مقرر نیافتند. امروز توسط شرکت شهرک ها در معرض خلع ید قرار گرفته اند.

وی افزود: تولیدکنندگان تحت فشار مجبور شدند مجدد زمین را خریداری کرده و تولید را آغاز کنند و چنین اقداماتی در حالی که ما باید به سرمایه گذاری و رونق تولید توجه کنیم و کشورهای همسایه اقدام به واگذاری زمین رایگان برای تولید و صنعت می کنند موجب فرار سرمایه گذاران می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در ادامه تذکرات خود خطاب به رئیس جمهور، تصریح کرد: براساس نص صریح سخنان شما در خصوص عدم استفاده از مسببان وضع موجود لازم است این مسیر اصلاح شود.

وی در تذکر پایانی خود به هیات رئیسه مجلس، گفت: رأی استمزاجی در جلسه غیرعلنی در مورد فضای مجازی قابل استناد نیست و باید اقدام دیگری صورت گیرد.

کد خبر: ۱۴۵٬۹۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha