۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
معرفی و دانلود فیلم های ۲۰۲۲ جدید

معرفی و دانلود فیلم های ۲۰۲۲ جدید

سال ۲۰۲۲ را میتوان تلفیقی از فیلم و سریال های جدید با ایده های نو و همچنین دنباله ای از فیلم های در فصل جدید دانست که بازهم مانند سال قبل پای کمپانی های بزرگ به عنوان سازنده در میان است.

به گزارش بازار، سال ۲۰۲۲ را میتوان تلفیقی از فیلم و سریال های جدید با ایده های نو و همچنین دنباله ای از فیلم های در فصل جدید دانست که بازهم مانند سال قبل پای کمپانی های بزرگ به عنوان سازنده در میان است.

فیلم هایی ۲۰۲۲ در ژانرهای مختلفی طبقه بندی می شوند که موضوعات اکشن بر پایه ابرقهرمانی در صدر بودجه ساخت قرار می گیرند و علمی تخیلی، تاریخی و کمدی در جایگاه های بعدی قرار می گیرند. در سال گذشته فیلم مردعنکبوتی راهی به خانه نیست توانست در رتبه نخست فروش قرار بگیرد که یک اثر بر پایه شخصیت ابرقهرمانی است. واقعیت اینست که با وجود گذشت سالها از شخصیت هایی مانند بتمن، اسپایدرمن هنوز هم میتوان با ساخت چالش هایی برای این کاراکترها مخاطب را وسوسه کرد. اما برای سال ۲۰۲۲ بهترین فیلم ها را میتوان در بتمن ۲۰۲۲، دکتر استرنج و ثور عشق و تندر خلاصه کرد که معیار ابرقهرمانی و اکشن است که میتوانید برای دانلود فیلم ۲۰۲۲ در رسانه همراه مووی به جستجو بپردازید.

فیلم های ۲۰۲۲ جدید

۱- دانلود فیلم آما

فیلم سینمایی آما (Umma) که با عنوان مادر (Mother) نیز شناخته می‌ شود، یک فیلم ترسناک، درام، هیجان انگیز و معمایی محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا به کارگردانی آیریس کی شیم است که توسط سه کمپانی Catchlight Studios و Raimi Productions و Stage ۶ Films تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز آیریس کی شیم به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون ساندرا اوه، فیول استوارت، میوا آلانا لی، تام یی، اودیا راش، درموت مولرونی، دانیل کی. گلدن در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۱۸ مارس سال ۲۰۲۲ میلادی توسط Sony Pictures Releasing در سینماهای کشور آمریکا اکران شد و توانست به فروش تقریبی ۲ میلیون دلار در سطح جهانی دست پیدا کند سپس در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ فیلم اوما پس از اکران نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد، آن‌ها عملکرد ساندرا اوه و مضامین فیلم را ستودند اما از فرمول‌های کلیشه‌ای آن و همچنین فیلمنامه انتقاد کردند؛ فیلم اوما درباره زنی به نام آماندا است که پس از دریافت خاکستر مادر خود به نام اوما که سال‌ها از وی بی خبر بوده است، توسط روح مادرش تسخیر شده و زندگی‌اش به طرز وحشتناکی تغییر می‌ کند.

معرفی و دانلود فیلم های ۲۰۲۲ جدید

۲- دانلود فیلم همه چاقوهایی قدیمی

همه چاقوهای قدیمی (All the Old Knives) یک فیلم اکشن، معمایی و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا به کارگردانی یانوس متز است که توسط سه کمپانی Amazon Studios و Barry Linen Motion Pictures و Big Indie Pictures تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز اولن اشتاینهاور براساس رمانی به همین نام نوشته و از بازیگران آن به؛ کریس پاین، تندی نیوتون، لارنس فیشبرن، جاناتان پرایس، کوری جانسون، جونجو اونیل، دیوید داوسون میتوان اشاره نمود؛ نخستین بار این فیلم در تاریخ ۸ آوریل سال ۲۰۲۲ میلادی توسط آمازون پرایم Amazon Prime Video در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد؛ فیلم همه چاقوهای قدیمی پس از پخش با بازخوردهای مثبت بسیار زیادی از سوی مخاطبان روبرو شد و آن‌ها بازی خوب بازیگران، موسیقی متن و همچنین نحوه کارگردانی آن را مورد تحسین قرار دادند؛ فیلم همه چاقوهای قدیمی درباره دو مامور سیا و عاشق سابق است که از طرف سازمان سیا مامور می‌شوند جاسوسی که با فاش کردن اسرار باعث کشته شدن عده زیادی شده است را پیدا کنند. دانلود فیلم های جدید خارجی در رسانه همراه مووی با بهترین کیفتی و لینک مستقیم پیشنهاد می شود.

۳- دانلود فیلم پرتاب به ماه

پرتاب به ماه یا مون‌شات (Moonshot) یک فیلم کمدی، عاشقانه و علمی تخیلی محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا به کارگردانی کریستوفر وینترباوئر است که توسط سه کمپانی Berlanti Productions و Entertainment ۳۶۰ و Good Universe تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز مکس تکس به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون زک برف، کول اسپراوس، میسون گودینگ، لانا کندور، لوکاس گیج، میشل بوتو، جیسون مک دونالد، امیلی راد در آن بازی می کنند؛ این فیلم اولین بار در تاریخ ۳۱ مارس سال ۲۰۲۲ میلادی توسط سرویس ویدئویی اچ‌بی‌او مکس HBO Max در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد؛ داستان فیلم مهتاب درباره یک دانشجوی آرام به نام والت است که به طور غیرقانونی وارد یک شاتل فضایی شده تا به سمت مریخ مستعمره برود؛ در این میان او با سوفی، یک دانشجوی کالج که برای دیدن دوست پسرش به مریخ می‌رود، همکاری می‌ کند تا بدون اینکه گرفتار شود، به سیاره سرخ برسد.

۴- دانلود فیلم آب عمیق

فیلم جدید آب عمیق یا ژرف‌ آب یا دیپ واتر (Deep Water) فیلمی در ژانر هیجان انگیز و راز آلود به کارگردانی آدریان لین است که بر اساس رمان به همین نام از پاتریشا های‌ اسمیت ساخته شده‌د است؛ فیلم‌ نامه این فیلم توسط زک هلم و سام لوینسون نوشته شده بن افلک و آنا د آرماس، تریسی لتس، لیل رل هاوری، دش میهوک، فین ویتراک، کریستن کانلی، جیکوب الوردی و ریچل بلانچارد در این فیلم ایفای نقش می کنند؛ آب عمیق در ۱۸ مارس ۲۰۲۲ از طریق هولو منتشر شد؛ این فیلم نقدهای نامطلوبی از طرف منتقدان دریافت کرده‌ است.یک زوج متاهل که دیگر عاشق یکدیگر نیستند شروع به بازی‌ های مرگبار ذهن در برابر یکدیگر می‌ کنند. هم اکنون دانلود فیلم deep water ۲۰۲۲ از سایت همراه مووی امکان پذیر است.

کد خبر: ۱۴۵٬۶۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha