۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
امسال ۷۵ میلیاردتومان تسهیلات برای مشاغل خانگی درنظرگرفته شده است
معاون استاندار همدان:

امسال ۷۵ میلیاردتومان تسهیلات برای مشاغل خانگی درنظرگرفته شده است

همدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه امسال ۷۵ میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل خانگی در نظر گرفته شده گفت: تقویت خوشه فرش و چرم با قوت دنبال می شود.

به گزارش بازار؛ ظاهر پورمجاهد بااشاره به درنظر گرفتن چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای تحقق برنامه های پیش بینی شده در راستای پیام نوروزی رهبری فرزانه انقلاب، گفت: ایجاد ۲۳ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی و رسیدن به نرخ رشد اقتصادی ۷.۵ درصدی به استان همدان اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: این میزان تسهیلات از محل صندوق توسعه پیشرفت و عدالت به استان همدان اختصاص یافته که امید می رود به اندازه اعتبار تخصیص یافته طرح معرفی شود.

پورمجاهد ادامه داد: باید در راستای ایجاد شرکت های دانش بنیان و فناور در شهرستان ها و دانشگاه ها و مراکز علمی و رساندن تعداد شرکت های دانش بنیان به بیش از دو برابر برنامه ریزی کرده تا تولید و اشتغال افزایش یاید.

وی با بیان اینکه ۷۵ میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل خانگی در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: تقویت خوشه فرش و چرم در سالجاری با قوت دنبال می شود و در این راستا اداره کل آموزش و پرورش و میراث فرهنگی تفاهم نامه برای راه اندازی ۱۰ رشته کار و دانش منعقد می کنند.

پور مجاهد تاکید کرد: پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان دارای هیات اندیشه ورز بوده که از این ظرفیت می توان برای تحقق شعار سال بهره گرفت.

کد خبر: ۱۴۵٬۲۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha