۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
گره‌گشایی از مشکلات هشت واحد تولیدی در استان همدان
معاون استاندار همدان اعلام کرد:

گره‌گشایی از مشکلات هشت واحد تولیدی در استان همدان

همدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از گره‌گشایی مشکلات هشت واحد تولیدی استان همدان در سومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، ظاهر پورمجاهد در سومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: هشت واحد تولیدی و صنعتی استان رفع موانع شدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: این واحدها در مسیر فعالیت خود با موانعی مواجه بودند که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و گره از مشکلاتشان باز شد.

پورمجاهد گفت: دو طرح تولیدی راکد با مصوبات ستاد تسهیل به چرخه تولید برگشت و تصمیمات مقتضی برای رفع موانع و گره گشایی از مشکلات ۶ طرح دیگر در راستای رونق فعالیت های تولیدی این واحدها اتخاذ و ابلاغ شد.

وی بابیان اینکه با گره گشایی و احیای این طرح های تولیدی و صنعتی اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر در هر طرح پیش‌بینی شده است، گفت: در راستای تحقق شعار سال برگزاری مستمر و منظم ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با هدف بررسی و رفع مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی یکی از رویکردهای محوری مدیریت اجرایی استان است.

پورمجاهد با یاداوری اینکه بیش از ۷۰ واحد تولیدی راکد در سال گشته با مصوبات ستاد تسهیل احیا شد، افزود:به دستور استاندار پایش جدی واحدهای تولیدی مشکل دار و راکد شروع شد و با مالک تمامی واحدهای راکد برای احیا تماس گرفته شده که تعدادی به دلیل مسائلی از قبیل اختلاف بین شرکا مایل به احیای واحد تولیدی نیستند.

وی گفت: در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان تخفیف جرائم مالیاتی و ۷۰ میلیارد تومان در حوزه تامین اجتماعی ثبت شده است وطبق بخشنامه‌های کشوری اگر تولید کننده بدهی خود را در حوزه مالیاتی و تامین اجتماعی تعیین تکلیف کند شامل بخشش جرائم می شود.

کد خبر: ۱۴۵٬۱۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha