۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
مبادلات تجاری استان مرکزی با عمان افزایش می یابد
رئیس اتاق بازرگانی اراک:

مبادلات تجاری استان مرکزی با عمان افزایش می یابد

اراک- رئیس اتاق بازرگانی اراک گفت: در راستای بهره گیری هرچه بیشتر از ظرفیت های اقتصادی و تجاری کشورهای همسایه مبادلات تجاری استان مرکزی با عمان افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر توسطی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه جلسه با سفیر عراق در جمع خبرنگاران در خصوص فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری ایران و عمان، گفت: متاسفانه امروز تحریم هایی که علیه کشور ما وضع شده فضای اقتصادی کشور را محدود کرده است و در این بین باید از ظرفیت کشورهای همسایه در مقابله با تحریم ها بهره برد.

وی با بیان این که کشور عمان از دیرباز روابط سیاسی و تجاری خوبی با ایران داشته است، افزود: زمینه برای توسعه اقتصادی و افزایش فعالیت‌ها و رفع کمبودهای اقتصادی میان ایران و عمان فراهم است.

رئیس اتاق بازرگانی اراک با بیان این که یکی از ویژگی‌های مثبت عمان در طی سال‌های گذشته ثبات و پایداری سیاسی و ثبات امنیتی دانست و گفت: کشور عمان را به سویس خاورمیانه یا منطقه تعبیر می‌کنند، از سوی دیگر یکی از اولویت‌های کشور در زمینه صادرات محصولات و تولیدات ایران افزایش روابط با کشورهای همسایه است و لذا مبادلات تجاری استان مرکزی با عمان افزایش می یابد.

کد خبر: ۱٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha