۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
فروش ۱۲ میلیارد تومانی صنایع دستی یزد در ایام نوروز
مدیرکل میراث فرهنگی یزد خبر داد

فروش ۱۲ میلیارد تومانی صنایع دستی یزد در ایام نوروز

یزد- آخوندی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: در ایام نوروز ۱۲ میلیارد تومان صنایع دستی در یزد به فروش رفت.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، احمد آخوندی با بیان اینکه فروش صنایع‌دستی بازارچه‌های صنایع‌دستی استان یزد در نوروز حدود ۱۲ میلیارد تومان بوده است، اظهار داشت: ۴۰ بازارچه شامل ۳۳۰ غرفه در سراسر استان تشکیل ‌شد که در این بازارچه ها، هزار هنرمند فعال بودند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد با بیان اینکه حدود ۹۰۰ هزار نفر از این بازارچه‌ها بازدید کرده‌اند، گفت: یکی از جاذبه‌های مکمل بسیاری از ابنیه تاریخی و شهرستان‌ها بازارچه‌های صنایع‌دستی است که تأثیر قابل‌توجهی در گردشگری داشته است.

آخوندی با بیان اینکه برگزاری بازارچه‌های صنایع‌دستی در فصل بهار و دیگر فصول گردشگری سال، در دست اقدام است، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم برگزاری بازارچه‌های صنایع‌دستی مناسبتی و فصلی را رونق دهیم و با رویکرد حمایتی بتوانیم علاوه بر توسعه بازار صنایع ‌دستی، نقش این بازارچه‌ها در تکمیل جاذبه‌های گردشگری را تقویت کنیم.

کد خبر: ۱۴۴٬۳۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha