۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
اعطای تسهیلات یک میلیارد ریالی اشتغال‌زایی به سربازان در استان همدان
معاون استاندار همدان اعلام کرد:

اعطای تسهیلات یک میلیارد ریالی اشتغال‌زایی به سربازان در استان همدان

همدان - پورمجاهد، معاون امور اقتصادی استاندار همدان از اعطای تسهیلات یک میلیارد ریالی اشتغال‌زایی به سربازان در استان همدان خبر داد.

ظاهر پورمجاهد در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اعطای تسهیلات یک میلیارد ریالی اشتغال‌زایی به سربازان عنوان کرد: دولت سهمیه ای به استان همدان اعلام کرده تا به هر فردی که خدمت سربازیش تمام می شود ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات ترجیحا با نرخ قرض الحسنه داده شود.

وی با بیان اینکه پرداخت این تسهیلات برای ایجاد یک شغل است تا در کوتاه مدت مشکلی از این جوان حل کند، افزود: طبق آمار بانک ها ۴۰ درصد تسهیلات در نظر گرفته شده برای استان همدان در این زمینه اختصاص یافته و پرداخت این تسهیلات تا تیرماه فرصت دارد چون سال گذشته دیر به استان همدان اعلام شده بود.

معاون امور اقتصادی استاندار همدان ادامه داد: افراد باید برای دریافت این تسهیلات به نظام وظیفه یا ارگانی که در آن آموزش دیدند و خدمت سربازی خود را آنجا گذرانده اند مراجعه کنند و از این تسهیلات استفاده کنند.

پورمجاهد با یادآوری اینکه یک گروه کارشناسی در این زمینه ذیل کارگروه اشتغال استان تشکیل و پشتیبانی می کند، افزود: امیدوارم دوره های آموزشی با کیفیتی برگزار کنیم تا منجر به اشتغال موقت یا کوتاه مدت شود.

کد خبر: ۱۴۴٬۲۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha