۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
فعال‌سازی تعاونی‌های مرزنشینان بوشهر بعد از ۱۲ سال| ۹۰۰ لنج برای تامین کالا به سفر خارج می‌روند
استاندار بوشهر در گفت‌وگو با بازار:

فعال‌سازی تعاونی‌های مرزنشینان بوشهر بعد از ۱۲ سال| ۹۰۰ لنج برای تامین کالا به سفر خارج می‌روند

بوشهر- محمدی‌زاده استاندار بوشهر از فعال‌سازی تعاونی‌های مرزنشینان استان بوشهر بعد از ۱۲ سال خبر داد و گفت: ۹۰۰ لنج از بنادر استان بوشهر برای تامین کالاهای تجاری و مواد غذایی به سفر خارج می‌روند.

احمد محمدی‌زاده در حاشیه نشست تنظیم بازار استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تامین امنیت غذایی مردم به ویژه اقشار ضعیف از اولویت‌های اساسی مسئولان استان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی افزود: تعداد ۱۳۵ هزار بسته معیشتی شامل ۹۰ هزار بسته معیشتی بلاعوض و ۴۵ هزار بسته معیشتی نیم‌بها از امروز در اختیار اقشار مستضعف استان قرار می‌گیرد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: نظارت دقیق بر بازار به منظور جلوگیری از کم‌فروشی و گران‌فروشی باید مد نظر دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

محمدی‌زاده با اشاره به فعال‌سازی تعاونی‌های مرزنشینان در استان بوشهر بعد از ۱۲ سال تصریح کرد: در دهه گذشته بیش از نیمی از مردم استان بوشهر عضو تعاونی‌های مرزنشینان بودند ولی به دلایلی از ۱۲ سال پیش شاهد کاهش فعالیت و تعطیلی تعاونی‌ها بودیم که به فضل خدا از امسال راه‌اندازی می‌شود.

وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، ساز و کار اجرایی راه‌اندازی تعاونی مرزنشینان در حال انجام است و بزودی اعضای هیات‌مدیره تعاونی‌ها بازسازی می‌شوند.

استاندار بوشهر بیان کرد: بزودی ۹۰۰ لنج از استان بوشهر به سفر خارجی می‌روند و ۴۵۰ لنج کالاهای تجاری و ۴۵۰ لنج نیز مواد غذایی وارد می‌کنند و بازارهای استان مملو از کالا می‌شود.

کد خبر: ۱۴۴٬۱۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha