۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
کالاهای مورد نیاز مردم فارس در ماه مبارک رمضان تامین شد
معاون صمت فارس:

کالاهای مورد نیاز مردم فارس در ماه مبارک رمضان تامین شد

شیراز- معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت فارس از تامین کالاهای مورد نیاز مردم استان برای ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت فارس، مهدی حسنی با اشاره به اقدامات این سازمان در ماه رمضان تاکید کرد: نظارت‌ها بر اقلام پر مصرف و بازار در طول این ماه به صورت پیوسته انجام خواهد شد و مقرر شده تا نظارت ویژه ای بر کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: دستگاه‌های مختلفی در طول ماه مبارک رمضان با این سازمان همکاری نظارتی خواهند داشت که از جمله این نهادها می‌توان به سازمان صمت، اتاق اصناف و اتحادیه‌های مرتبط نظیر پزندگان و … اشاره کرد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت فارس گفت: کالاهایی که در ماه رمضان بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند نظیر برنج برای ایجاد شفافیت باید در سامانه تجارت ثبت شوند تا شفافیت در خرید و فروش کالا وجود داشته باشد و امکان تخلف در این حوزه به حداقل برسد.

به گفته این مقام مسئول مدیران ارشد فارس در تلاش اند تمامی کالاهایی که مورد نیاز مردم در ماه رمضان است تأمین شده و مشکلی برای موجودی کالا در جامعه وجود نداشته باشد.

کد خبر: ۱۴۳٬۷۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha