۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲
شکل گیری پرچم گاو نر برای فایل کوین| احتمال افزایش قیمت تا ۳۲ دلار
تحلیل بازار رمزارزها؛

شکل گیری پرچم گاو نر برای فایل کوین| احتمال افزایش قیمت تا ۳۲ دلار

ظهور یک پرچم گاو نر در حال تکامل در نمودار روزانه فایل کوین بازار را هیجان‌انگیز کرده که می‌تواند به نفع پیش‌بینی‌های صعودی برای قیمت این ارز باشد.

به گزارش بازار، ظهور یک پرچم گاو نر در حال تکامل در نمودار روزانه فایل کوین بازار را هیجان‌انگیز کرده که می‌تواند به نفع پیش‌بینی‌های صعودی برای قیمت این ارز باشد. جفت FIL/USDT با افزایش ۰.۸۳ درصدی روز دوشنبه را صعودی آغاز کرد و این حرکت در ادامه افزایش ۶.۲۵ درصدی روز یکشنبه بوده است.

تنها عامل محدود کننده پیشرفت بیشتر قیمت فایل کوین، مقاومت ۲۵.۹۱۸۸ بوده که برای تکمیل الگوی پرچم گاو نر باید از سر راه کنار برود.

به نظر می‌رسد که پروژه راه‌حل ذخیره‌سازی فایل ها به صورت غیرمتمرکز که در حقیقت فعالیت اصلی بلاکچین فایل کوین به حساب می آید، با استقبالی گسترده مواجه شده است. طبق داده‌های منتشر شده توسط فایل کوین، قبل از راه‌اندازی ماشین مجازی FVM این شبکه در اواخر امسال، ظرفیت ذخیره‌سازی اطلاعات به ۱۶۰۰۰ PiB افزایش خواهد یافت. همچنین تعداد پروژه های مبتنی بر بلاکچین در فایل کوین حدود ۳ برابر شده است.

چشم انداز و پیش بینی قیمت فایل کوین

شکل گیری پرچم گاو نر برای فایل کوین| احتمال افزایش قیمت تا ۳۲ دلار

نمودار روزانه قیمت فایل کوین یک الگوی پرچم صعودی در حال تحول را نشان می دهد که مقاومت را در ۲۵.۹۱۸۸ (کمترین میزان از ۱۰ ژانویه و بالاترین آن در ۸ فوریه) به چالش می کشد.

کندل روزانه فعال در حال آزمایش مقاومت ۲۵.۹۱۸۸ است. برای تکمیل پرچم و گشوده شدن مسیر برای آزمایش مقاومت ۳۲.۱۸۶۵ دلار، قیمت باید دستکم ۳ درصد به بالای محدوده مقاومت مذکور حرکت کند. ۴۰.۰۶۳۴ دلار (بالاترین نرخ های ۱۳/۲۸ دسامبر ۲۰۲۱) هدف اضافی به سمت شمال است که در صورت ادامه پیشرفت قیمت به صحنه خواهد آمد.

از طرف دیگر، رد شدن حرکت شکل گرفته توسط گاوها در ۲۵.۹۱۸۸ دلار، پرچم را در معرض خطر قرار می دهد. اگر پس از این رد قیمت احتمالی، کاهشی وجود داشته باشد، اوج ۱ فوریه تا ۱ مارس روی نقطه ۲۱.۶۷۹۳، چرخش فوری به سمت جنوب را تشکیل می دهد. در زیر این محور جدید، پایین ترین سطح قیمت در ۲۴ ژانویه تا ۱۵ مارس در نقطه ۱۶.۶۳۲۲ قرار دارد که در صورت کاهش قیمت به این نقطه، الگوی پرچم صعودی به طور کامل باطل خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۳٬۶۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha