۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
راه اندازی امکان انتشار همزمان یک پیام توئیتری مشترک توسط دو کاربر
تازه های فناوری؛

راه اندازی امکان انتشار همزمان یک پیام توئیتری مشترک توسط دو کاربر

توئیتر از قابلیتی جدید برای توئیت های خود رونمایی کرده که بر اساس آن، دو کاربر می توانند به صورت مشترک یک پیام توئیتری را منتشر کنند.

به گزارش بازار، توئیتر از قابلیتی جدید برای توئیت های خود رونمایی کرده که بر اساس آن، دو کاربر می توانند به صورت مشترک یک پیام توئیتری را منتشر کنند.

در این قابلیت جدید، فرد دوم با تایید کاربر نخست می تواند به عنوان کمک تهیه کننده پیام در انتشار آن مشارکت داشته و با این حساب، نام هر دو کاربر برای یک پیام توئیتری به صورت همزمان ثبت خواهد شد.

البته این قابلیت از ماه دسامبر سال گذشته میلادی به صورت آزمایشی بر رویلتفرم توئیتر در حال اجرا بوده و با اینحال، توئیتر به تازگی آن را به عنوان قابلیت رسمی خود برای کاربران در نظر گرفته است.

گفته می شود از این قابلیت جدید می توان برای حمایت از کمپین ها، پیام های بازرگانی و بسیاری از موارد دیگر که به ویژه توسط اینفلوئنسرهای توئیتر مورد حمایت قرار می گیرند، استفاده کرد.

راه اندازی امکان انتشار همزمان یک پیام توئیتری مشترک توسط دو کاربر

لازم به ذکر است ویژگی هایی شبیه به این قابلیت، پیشتر توسط پلتفرم های رقیب توئیتر مانند اینستاگرام به کار برده شده بود. با افزایش اقبال عمومی به شبکه های جدید تصویر محور مانند اینستاگرام، محبوبیت شبکه های قدیمی تر مانند توئیتر و فیسبوک طی سال های اخیر تا حد زیادی زیر سوال رفته است.

اگرچه به گفته کارشناسان شبکه های مجازی، کارکرد شبکه ای همچون توئیتر، اساسا با شبکه هایی چون اینستاگرام متفاوت است، اما ظاهرا مدیران توئیتر طی ماه های گذشته اقداماتی جدی برای به روز رسانی قابلیت های این پلتفرم به کار بسته اند.

کد خبر: ۱۴۳٬۲۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha