۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۲
تداوم روند صعودی فایل کوین| لزوم عبور قیمت از ۳۰ دلار برای تثبیت روند صعودی
تحلیل بازار رمزارزها؛

تداوم روند صعودی فایل کوین| لزوم عبور قیمت از ۳۰ دلار برای تثبیت روند صعودی

ارز دیجیتال فایل کوین طی ده روز گذشته نمایشی قوی از خود نشان داده و ۴۶.۷ درصد رشد داشته و به نظر می رسد در کوتاه مدت، این روند صعودی ادامه داشته باشد.

به گزارش بازار؛ ارز دیجیتال فایل کوین طی ۱۰ روز گذشته نمایشی قوی از خود نشان داده و ۴۶.۷ درصد رشد داشته است. با این وجود، با احتساب قیمت فعلی ۲۶.۱۵۳ دلار، ۸۱۰ درصد کمتر از ATH خود است که دقیقا یک سال پیش به آن رسیده بود.

با این حال، اخیراً پس از شکست حمایت بلندمدت خود در محدوده ۱۶.۸۴ دلار، سود قابل توجهی را نصیب سرمایه گذاران کرده است. توکن فایل کوین یا همان FIL ، بیشتر زمان سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ را در حالی در حاشیه بازار سپری کرده که بخشی از دلیل آن به عوامل فاندامنتال مربوط می شود. اما با بهبود شرایط بازار طی روزهای گذشته، دارایی های دیجیتالی مانند لونا و ویچین به لطف نمایش قوی، بسیار بهتر از بقیه عمل کرده اند.

پیشرفت فایل کوین در مسیر صعودی ادامه خواهد داشت

فایل کوین یک پلت فرم غیرمتمرکز ذخیره سازی داده مبتنی بر فضای ابری است که با Dropbox قابل مقایسه بوده و به عنوان رقیبی برای ارائه دهندگان خدمات داده متمرکز مانند خدمات وب آمازون (AWS) مطرح است.

با این حال، برای برانگیختن علاقه قابل توجه سرمایه گذاران خود، اقدام چندانی انجام نداده است. علیرغم جذب سرمایه ۱۴ میلیون دلاری توسط NexGen Cloud در اوایل ماه مارس، شتاب فعلی بازار آن به احتمال زیاد نتیجه رونق مجدد بازار ارزهای دیجیتال است و نه اقدامات فایل کوین.

بنابراین، در صورت از بین رفتن موج کنونی بازار کریپتو، فقدان اقدامات اساسی قابل توجه فایل کوین احتمالاً منجر به بازگشت قیمت به زیر ۲۰ دلار خواهد شد. با این وجود، خرس‌های فایل کوین احتمالاً موقعیت‌های خود را حفظ خواهند کرد. همچنین، با توجه به اینکه این ارز، قبلاً ارقام سه رقمی را نیز لمس کرده بود، خرس ها می توانند با در دست گرفتن بازار، میزان موجودی سبد خود را افزایش دهند.

پیش بینی قیمت فایل کوین

تداوم روند صعودی فایل کوین| لزوم عبور قیمت از ۳۰ دلار برای تثبیت روند صعودی

گاوهای فایل کوین احتمالاً ۳۰ دلار را هدف قرار خواهند داد که در حال حاضر یک مانع روانی و یک سطح مقاومت طولانی مدت است. بنابراین، حرکت بالاتر از این سطح، احتمال یک روند صعودی پایدار را نشان خواهد داد. با این حال، برای اینکه این اتفاق بیفتد، قیمت فایل کوین باید بالای ۲۲.۱۵۸ دلار بماند.

علاوه بر این، نشانگر OBV در حال ایجاد اوج ها و کف های بالاتر است؛ در حالی که ۲۰-EMA تقریباً از ۵۰-EMA عبور می کند. این شاخص‌ها احتمال ادامه روند صعودی را نشان می‌دهند و علامت ۳۰ دلاری را به یک هدف قابل دوام تبدیل می‌کنند. با این حال، اگر قیمت به زیر ۲۰.۲۶۳ دلار سقوط کند، دیدگاه صعودی را باطل خواهد کرد.

کد خبر: ۱۴۳٬۰۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha