۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
تولید تجهیزات سینی کابل در پارسیان

تولید تجهیزات سینی کابل در پارسیان

همانطور که میدانید سینی کابل Cable Tray جایگزینی برای سیم کشی باز یا سیستم های مجرای برق بوده و معمولا برای مدیریت کابل در ساخت و سازهای تجاری و صنعتی استفاده می شود.

به گزارش بازار، همانطور که میدانید سینی کابل Cable Tray جایگزینی برای سیم کشی باز یا سیستم های مجرای برق بوده و معمولا برای مدیریت کابل در ساخت و سازهای تجاری و صنعتی استفاده می شود، از مزایای سینی کابل میتوان به انعطاف پذیری طراحی سیستم سیم کشی، سادگی و هزینه نصب پایین تر اشاره نمود. همچنین سینی های کابل معمولا با مجموعه ای ساده از ابزارها می توانند با پیکربندی های پیچیده سازگار شوند. حال سینی کابل زمانی عملکرد کاملی دارد که متعلقات و لوازم جانبی آن تکمیل باشد.

لوازم جانبی سینی کابل چیست؟

یک سیستم سینی از لوازم جانبی مختلفی مثل گیره، نگهدارنده و اتصال تشکیل شده است. سایر افزودنی ها عبارتند از مهره های پلاستیکی، پیچ و مهره ها، گیره های سریع، سبدهای سیمی، کوپلرها، سه راهی ها، زانوها و براکت ها است.

مشاهده محصولات پارسیان: قیمت سینی کابل

تولید تجهیزات سینی کابل در پارسیان

آشنایی با پرکاربردی ترین تجهیزات سینی کابل

  • رابط سینی کابل

رابط ها میتوانند بین دو سینی اتصال ایجاد کنند و با این کار میتوانند به سینی کابل ها کمک کنند تا در یک مسیر مشخص هدایت شده و آنها را برای مسیر های طولانی نیز آماده و مناسب کنند.

  • نردبان کابل

از این تجهیز برای عبور سیم و کابل هایی که به صورت عمودی بوده و در محیط هایی که ارتفاع بالایی دارند، استفاده می شود. داخل نردبان کابل پله هایی وجود دارد که می توان سیم ها و کابل ها را از درون آنها عبور داده، و کاملا محکم نمود.

  • زانویی های ۴۵ و ۹۰ درجه

زانوهایی های ۴۵ و ۹۰ جزو پرکاربردها هستند به این دلیل که زانو سینی کابل میتواند مسیر سینی کابل را ۴۵ یا ۹۰ درجه تغییر دهد. حال چرا این تغییر مسیر لازم است؟ چون مسیر قراردهی کابل ها و انواع سینی های برقی باید گونه ای در نظر گرفته شود که علاوه بر کوتاه بودن مسیر، از امکان برخورد اجسام تیز و برنده با همه کابل ها و سیم های برق جلوگیری شود. این احتمال نیز وجود دارد که در مسیر سینی کشی کابل برق، پیچ و خم های فراوانی وجود داشته باشد. از این رو چون سینی کابل ها استحکام بسیار بالایی دارند نمی توان آنها را مطابق با زاویه های دلخواه خم کرد، پس ناچاراً باید از زانویی ها استفاده کرد.

  • ساپورت سینی کابل

از ساپورت سینی کابل بیشتر برای محافظت از سینی ها بر روی دیوار استفاده می گردد. به دو نوع دیواری و سقفی تقسیم می شود که هر دوی آنها در نوع ثابت و متحرک تولید شده و وظیفه هر کدام متصل کردن سینی کابل به دیوار و یا سقف ها است.

  • تبدیل سینی کابل

گاهاً به دلایلی، حجم کابل ها و سیم های موجود در سینی کابل ها به طور ناگهانی افزایش پیدا میکند که در چنین مواقعی سینی کابل مورد استفاده ظرفیت این حجم از سیم ها و کابل های برقی را نداشته و باید از سینی کابلی با مقطع بزرگتر استفاده نمود. و این کار بر عهده ی تبدیل ها است که می توانند سینی کابل با سطح مقطع متفاوت را به یکدیگر متصل کنند.

مشاهده محصولات پارسیان: قیمت نردبان کابل

تولید تجهیزات سینی کابل در پارسیان

  • سه راهی و چهارراهی سینی کابل

از این نوع تجهیزات همانطور که از نامشان مشخص است برای مسیرهایی که سه راهه و چهار راهه هستند، بهره میبرند. مثل کنج ها و گوشه های ساختمان، که از سه راهی استفاده میشود و یا مسیرهایی که از چند راه مختلف به یکدیگر میرسند، نیاز به چهار راهی سینی کابل است.

  • پیچ و مهره های سینی کابل

به طور کلی برای اینکه بتوانید تمام اتصالات لحاظ شده در بالا را به مسیرهای اصلی سینی کابل متصل نمایید، بایستی از پیچ و مهره ها استفاده کنید. پیچ و مهره ها طوری طراحی شده اند که هم موجب اتصال محکم بین انواع مختلف تجهیزات سینی کابل شده و هم می توانند در مقابل انواع خوردگی ها و ضربات از مقاومت بالایی برخوردار باشند.

مشاهده محصولات پارسیان: قیمت لوله فلکسیبل

خرید تجهیزات سینی کابل از لاله زار تهران

در لاله زار تهران فروشنده های زیادی هستند که در جهت خرید و فروش سینی کابل و تجهیزات آن فعالیت دارند. شرکت سینی کابل پارسیان نیز تولید کننده ای با سوابق درخشان و کارآمد در دست آوردهای صنعت برق کشور در زمینه طراحی سینی کابل و تولید انواع سینی کابل، تراکینگ، بازوهای نگهدارنده و براکت در لاله زار تهران است که مفتخر است سهم کوچکی از دست آوردهای صنعت برق کشور را احراز نموده و دارای تائیدیه های شرکت ملی نفت ایران، گاز و پتروشیمی و عضو اتحادیه صنعت برق ایران نیز است. با داشتن اصول مهمی چون مشاوران حرفه ای، قیمت تضمینی، موجود بودن محصولات و کسب اعتبار در لاله زار تهران قدمی جهت جلب رضایت مشتریان عزیز خود نیز برداشته است.

تهران. خیابان لاله زار جنوبی. پاساژ بزرگ نور. طبقه زیر همکف. پلاک ۲

دفتر مرکزی: ۳۳۹۶۰۰۱۷ – ۰۲۱

کد خبر: ۱۴۳٬۰۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناصری IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      0 0
      لوله فلکسیبل تو این چند سال خیلی گرون شده