۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
اختلال در رایانه‌های هواپیمایی انگلیس

اختلال در رایانه‌های هواپیمایی انگلیس

در پی اشکال فنی در رایانه‌های شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز شماری از پروازهای این شرکت مختل شده است.

به گزارش بازار، در پی اشکال فنی در رایانه‌های شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز (British Airways)، شماری از پروازهای این شرکت مختل شده است.

رسانه های انگلیس اعلام کردند، شماری از هواپیماهای شرکت بریتیش ایرویز در فرودگاه‌های اروپایی، از جمله در فرودگاه هیث رو (Heathrow) در لندن، زمین گیر شده اند، زیرا به علت اختلال در سامانه تعیین وضعیت سلامت مسافران، این شرکت قادر نیست سلامت مسافران را معین کند.

به نوشته تارنمای دیلی میل، صدها پرواز شرکت هواپیمایی انگلیس، در هفته‌های اخیر به علت اختلال‌های فنی در سامانه‌های اطلاعاتی این شرکت، مختل شده اند. اکنون صدها مسافر در مراجعه به محل‌های مربوط به دریافت کارت پرواز، ناامید می‌شوند، زیرا فردی برای این وظیفه در دسترس نیست و به همین علت، صف‌های طولانی برای دریافت کارت پرواز در فرودگاه هیث رو تشکیل شده است.

به نوشته تارنمای روزنامه دیلی میل، مسافران فرودگاه هیث رو در شبکه‌های اجتماعی نوشته اند بیش از دو ساعت است که در صف دریافت کارت پرواز معطل مانده اند، زیرا به علت اختلال فنی، دریافت کارت پرواز ممکن نیست. مسافران ورودی به این فرودگاه نیز گفته اند ساعت‌ها معطل مانده اند تا اجازه خروج یابند.

مسافران شرکت بریتیش ایرویز در دیگر فرودگاه‌های اروپایی، از جمله در بلفاست در ایرلند شمالی نیز می‌گویند ساعت هاست که به علت اختلال فنی در سامانه اطلاعاتی این شرکت، در صف قرار دارند.

کد خبر: ۱۴۳٬۰۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha