۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
راه‌اندازی اشتغال خانگی در دوردست‌ترین روستای استان بوشهر
استاندار بوشهر خبر داد:

راه‌اندازی اشتغال خانگی در دوردست‌ترین روستای استان بوشهر

بوشهر- استاندار بوشهر از راه‌اندازی اشتغال خانگی در دوردست‌ترین روستای استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز با همراهی فرماندار دشتی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از روستای بن‌بید دوردست‌ترین روستای دشتی بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این روستا قرار گرفت.

در این بازدید، مردم روستا مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح و استاندار نیز قول مساعد داد که نسبت به رفع مشکلات اقدام شود.

مشکل راه دسترسی به روستا نخستین درخواست مردمی بود و مشکلات حوزه بهداشت و کمبود آب و ایجاد شغل و احداث مدرسه نیز دیگر دغدغه‌های مردم روستا بود که مطرح شد.

محمدی‌زاده استاندار بوشهر در ارتباط با رسیدگی به مشکل آب روستا یادآور شد: با کمک گروه‌های جهادی، مخزن ۳۰ هزار لیتری آب مورد نیاز مردم را تامین و مشکل کمبود آب را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع خواهیم کرد.

استاندار بوشهر از راه‌اندازی اشتغال خانگی در دوردست‌ترین روستای استان بوشهر خبر داد و گفت: در زمینه اشتغال روستایی و خانگی، مشاغلی از جمله گلیم بافی و گبه‌بافی را فعال می‌کنیم و زمینه برای فروش محصولات تولیدی و درآمدزایی را نیز تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم.

وی در ارتباط با جاده دسترسی نیز بیان کرد: مطالعات جاده دسترسی انجام و پروژه از طریق شرکت گاز و یا از طریق ظرفیت استانی انجام می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم راه‌اندازی و تجهیز خانه بهداشت روستای بن‌بید نیز ابراز داشت: راه‌اندازی خانه بهداشت و تامین تجهیزات بهداشتی و درمانی از طریق دانشگاه علوم پزشکی پیگیری می‌شود و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بزودی از روستا بازدید می‌کند.

آنتن‌دهی تلفن‌همراه و اینترنت نیز از دیگر مشکلات مردم بود که استاندار قول مساعد داد که محقق شود.

کد خبر: ۱۴۲٬۹۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رضا IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      0 0
      باسلام جناب استاندار روستای پشت پر تنگ ارم فکرت مردم روستا باشید که از امکانات کوچک بی بهره اند فکر نکنم بلد هم نیستید لطفاً سری بزنید تشکر