۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
یک میلیون و ۷۷۶ هزار تردد در جاده‌های ایلام ثبت شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:

یک میلیون و ۷۷۶ هزار تردد در جاده‌های ایلام ثبت شد

ایلام- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا هشتم فروردین ماه یک میلیون و ۷۷۶ هزار و ۴۴ تردد خودرو در محورهای مواصلاتی این استان ثبت شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری ایلام، نورالله دلخواه با بیان اینکه این میزان تردد وسایل نقلیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته است،افزود: در این مدت (۲۵ اسفندماه تا هشتم فروردین) ۱۹۱ هزار و ۷۱۰ خودرو وارد استان و ۱۷۴ هزار و ۵۷۳ خودرو نیز از استان خارج شده است.

وی عنوان کرد: بیشترین میزان تردد در این مدت در محورهای ایلام - چوار ۱۰۶ هزار و ۵۷۷، ایلام - صالح آباد ۱۰۰ هزار و ۹۸۵ و ایوان - اسلام آباد ۹۸ هزار و ۸۹۵ تردد بوده است.

دلخواه با اشاره به آمار سفر و مسافر بوسیله ناوگان حمل و نقل عمومی از مبدا استان به سایر نقاط کشور در بازه زمانی یاد شده، یادآور شد: از ۲۵ اسفند لغایت هشتم فروردین ماه ۲۷ هزار و ۵۶۹ مسافر با چهار هزار و ۶۳۷ سفر جاجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام تاکید کرد: این میزان جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۹ درصد افزایش داشته است.

وی به تردد وسایل نقلیه سنگین هم اشاره کرد و گفت: در این مدت ۱۳۵ هزار و ۸۴۹ خودرو سنگین در محورهای مواصلاتی استان تردد کرده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد بیشتر بوده است.

کد خبر: ۱۴۲٬۹۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha