۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹
مسافران نوروزی استان مرکزی ۲۰ درصد افزایش یافتند
دبیر ستاد خدمات سفرهای نوروزی مرکزی:

مسافران نوروزی استان مرکزی ۲۰ درصد افزایش یافتند

اراک- دبیر ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان مرکزی از افزایش ۲۰ درصدی اقامت مسافران نوروزی در استان نسبت به دوسال گذشته خبرداد.

به ‌گزارش بازار به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، مصطفی مرزبان درباره مسافران نوروزی استان، توضیح داد: از ۲۶ اسفند تا امروز حدود ۴۳ هزار نفر مسافر در استان اقامت داشته‌اند که این تعداد ۱۱ درصد در هتل‌ها، پنج درصد در اماکن بوم‌گردی و مجتمع‌های گردشگری و ۲۰ درصد خانه مسافر و ۴۹ درصد در اقامتگاه‌های موقت استقرار داشته‌اند.

وی با بیان اینکه از ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا کنون تعداد ۱۴۳ بازدید نظارتی توسط تیم نظارتی اداره کل از تاسیسات گردشگری انجام شده است، افزود: در این مدت ۴۷۳ هزار بازدید از جاذبه‌های تاریخی، تفریحی، دست‌ساز، طبیعی، مذهبی و موزه‌های استان صورت گرفته در این مدت نسبت به دو سال قبل ۲۰ درصد افزایش بازدید داشته‌ایم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی مرزبان ادامه داد: دستگاه‌های مختلف اجرایی در محل دبیرخانه ستاد بحران خدمات سفر استان در محل استانداری حضور دارند و هر مشکلی که در حوزه مسئولیت آن‌ها ایجاد شود، پیگیری می‌کنند.

مرزبان ابراز کرد: شماره تماس ۰۹۶۲۹ متعلق به ستاد خدمات سفر کشور و شماره تماس ۰۸۶۳۳۱۲۱۹۰۱ متعلق به محل استقرار دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان آماده پاسخگویی به سوال‌ها و مشکلات مسافران است.

کد خبر: ۱۴۲٬۷۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha