۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
مسئله محور شدن طرح های محرومیت زدایی| ۴۵۰ نوع خدمت دندانپزشکی در پویش لبخند احسان ارائه شد
مدیر کل ستاد جرایی فرمان امام البرز و غرب تهران

مسئله محور شدن طرح های محرومیت زدایی| ۴۵۰ نوع خدمت دندانپزشکی در پویش لبخند احسان ارائه شد

پورسلیمانی مدیر کل ستاد جرایی فرمان امام البرز و غرب تهران با اشاره به پویش لبخند احسان در البرز گفت: در چهار روز ۲۱۴ مراجعه کننده داشتیم و بالغ بر ۴۵۰ نوع خدمت دندانپزشکی به مراجعین ارائه شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در البرز و غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به هزینه های بالای خدمات دندانپزشکی برای خانواده های نیازمند گفت: از دیگر اقدامات اجتماعی ستاد، اجرای پویش «لبخند احسان بود» که به مدت سه روز در محله سیدجمال نظرآباد و یک روز در محله حیدرآباد کرج در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی با گروههای جهادی «شهید مهدی عسگری» و «نورالشهدا» انجام شد و در این چهار روز ۲۱۴ مراجعه کننده داشتیم و بالغ بر ۴۵۰ نوع خدمت دندانپزشکی از قبیل کشیدن، پر کردن، عصب کشی، جرم گیری، درمان ریشه و ... به مراجعین ارائه شد و با توجه به نیاز برخی مراجعین به بیش از یک خدمت به عنوان مثال در مورد یک نفر شش خدمت ارائه شده است.

پورسلیمانی اضافه کرد: از دیگر اقدامات ستاد در سال ۱۴۰۰ مشارکت در برگزاری مراسم وصال عاشقی۳ ، در روز بیست و دوم بهمن ماه، به همراه بسیج سازندگی، کمیته امداد، آستان قدس رضوی و شهرداری کرج بود که به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تعداد ۴۳ زوج جوان با سبک زندگی ایرانی اسلامی و ازدواج آسان، زندگی مشترک خود را آغاز کردند و در پایان مراسم این ۴۳ زوج جوان، به مشهد مقدس و زیارت امام رضا (ع) مشرف شدند.

پورسلیمانی در ادامه افزود: در سال جاری به غیر از مواردی که در قالب پویش ها انجام شده ، بالغ بر مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه احداث و تعمیرات منازل محرومین، کمک به تکمیل چند باب مسجد و حسینیه و پرداخت اجاره و ودیعه مسکن برای محرومین توسط ستاد هزینه شده است.

کد خبر: ۱۴۲٬۷۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha