۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
تکمیل سامانه گرمسیری در ایلام نیازمند ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار است
نماینده مردم ایلام در مجلس:

تکمیل سامانه گرمسیری در ایلام نیازمند ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار است

ایلام- نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به اینکه تکمیل طرح سامانه گرمسیری در ایلام نیازمند پنج هزار میلیارد تومان اعتبار است، گفت: این طرح نیازمند توجه جدی دولت است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهران، علی اکبر بسطامی در جلسه شورای اداری مهران، در خصوص طرح سامانه گرمسیری اظهار داشت: یکی از مهم ترین طرح‌های حوزه کشاورزی در غرب کشور، طرح سامانه گرمسیری است که در چند استان غربی از جمله ایلام اجرایی می شود که با ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی برای تکمیل طرح، پنج هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

نماینده مردم ایلام بیان کرد: این طرح در سفر رئیس جمهور به استان جزو اولویت ها قرار گرفت و امیدواریم با تخصیص اعتبار ویژه این طرح تا دو سال آینده تکمیل شود که افتتاح این طرح باعث آبی شدن ۱۸ هزار هکتار از اراضی کشاورزی جنوب استان می شود.

بسطامی با انتقاد از وضعیت جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی شهرستان مهران تصریح کرد: متاسفانه در همین روزهای ابتدایی سال جدید شاهد اتفاقات ناگواری در جاده‌های مهران و سایر شهرستان‌ها بودیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص منطقه آزاد مهران اظهار کرد: با وجود گذشت بیش از یک سال از تصویب منطقه آزاد مهران و اختصاص ۷ هزار هکتار زمین، همچنان این منطقه طعمه طمع ورزی و کم لطفی عده‌ای سودجوی حقیقی و حقوقی قرار گرفته که استقرار منطقه آزاد مهران را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

کد خبر: ۱۴۲٬۶۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha