۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
آغاز تحول ساختاری در سازمان دامپزشکی در سال ۱۴۰۱
رئیس سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد

آغاز تحول ساختاری در سازمان دامپزشکی در سال ۱۴۰۱

معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور، به تشریح بخش مهمی از پازل‌های سند تحول سازمان دامپزشکی کشور پرداخت.

به گزارش بازار به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سید محمد آقامیری در نخستین جلسه شورای معاونین و مدیران، ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید خورشیدی و عید باستانی نوروز به تمام همکاران سازمان گفت: براساس برنامه از قبل تدارک دیده شده برای تحول ساختاری در سازمان دامپزشکی کشور، در نخستین گام برای سال جدید ۳ اقدام مهم باید عملیاتی شود.

وی نخستین اقدام را «تغییر اساسی چارت سازمان دامپزشکی کشور» برشمرد و افزود: از آنجا که مأموریت اصلی سازمان دامپزشکی کشور تنها امورات مربوط به دامپزشکی نیست و امنیت غذایی، ایمنی غذایی و ایمنی زیستی هم جزو مأموریت‌های اصلی این سازمان است، لذا یکی از تغییرات، لحاظ کردن این موضوعات در چارت سازمان می‌باشد. کمااینکه ادغام برخی ادارات کل یا ایجاد ادارات کل مستقل حسب شرایط مورد نیاز در چارت جدید مورد توجه قرار خواهد گرفت و برای آن اداره کل شرح وظایف تعریف خواهد شد.

آقامیری در همین راستا از معاونین و مدیران ستادی سازمان دامپزشکی کشور خواست تا پایان هفته جاری نظر پیشنهادی خود را در این خصوص به صورت مشروح تهیه و ارائه کنند.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در ادامه بر اهمیت وجود اقدام کاری برای هر نیرو و پست محوله به او تاکید کرد و گفت: سازمان دامپزشکی کشور با توجه به حجم انبوه مسئولیت و کارهای بر زمین مانده و در دستور کار، به نیروهای چابک و مشتاق به خدمت نیاز دارد و در این خصوص معطل همکاران در حال انجام وظایف محوله، با هیچ توجیهی نخواهد ماند.

کد خبر: ۱۴۲٬۶۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha