۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
تردد ۸ میلیون خودرو در محورهای آذربایجان شرقی
مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی خبرداد؛

تردد ۸ میلیون خودرو در محورهای آذربایجان شرقی

تبریز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از ۸ میلیون و ۲۳۷ هزار و ۶۷۲ مورد تردد در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش بازار، اروجعلی علیزاده اظهار کرد: براساس آمار ثبتی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا روز ۴ فروردین ماه امسال ۸ میلیون و ۲۳۷ هزار و ۶۷۲ مورد تردد در محورهای مواصلاتی استان صورت گرفته است.

وی افزود: این رقم در مقایسه با ۷ میلیون ۲۷۱ هزار و ۵۴۸ تردد مدت مشابه سال قبل از رشد ۱۳ درصدی برخوردار بوده است.

علیزاده حجم ترددهای صرفاً ۴ فروردین را ۹۶۲ هزار و ۶۲۱ مورد اعلام و اضافه کرد: این رقم نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۷۳۴ هزار و ۸۵۵ بوده رشد ۳۱ درصدی را نشان می‌دهد.

علیزاده اشاره‌ای هم به اعداد و ارقام ورودی و خروجی‌ها در آذربایجان شرقی کرد و گفت: از ۲۵ اسفند تا ۴ فروردین شاهد ورود ۵۳۱ هزار و ۳۴۳ خودرو و خروج ۴۹۱ هزار و ۵۶۵ خودرو به استان بودیم.

وی تاکید کرد: صرفاً در ۴ فروردین ورود ۶۸ هزار و ۵۷۸ خودرو و خروج ۶۲ هزار و ۹۲۳ خودرو از مبادی آذربایجان شرقی به ثبت رسیده است.

وی اظهار داشت: بیشترین ورودی به حوزه استحفاظی استان در ۴ فروردین از محور میاندوآب- ملکان با ۱۶ هزار و ۱۶۷ مورد صورت گرفت.

علیزاده همچنین آزاد راه زنجان- تبریز با ۱۶ هزار و ۳۳ مورد، سلماس- تسوج با ۶ هزار و ۲۷۰ مورد، جزیره اسلامی- تبریز با ۵ هزار و ۹۵۴ مورد و نیر- سراب با ۵ هزار و ۸۸۳ مورد را در رده‌های بعدی ورودی‌های استان در ۴ فروردین عنوان کرد.

کد خبر: ۱۴۲٬۴۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha