۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
تزریق ۱.۳ میلیارد دلار به پروژه راه‌آهن بوشهر شیراز
استاندار بوشهر خبر داد:

تزریق ۱.۳ میلیارد دلار به پروژه راه‌آهن بوشهر شیراز

بوشهر- محمدی‌زاده استاندار بوشهر از تزریق ۱.۳ میلیارد دلار اعتبار به پروژه راه‌آهن بوشهر به شیراز خبر داد.

احمد محمدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ با همه سختی‌ها و مشکلات، با تلاش شبانه روزی مسئولان شاهد موفقیت‌های ارزشمندی در عرصه‌های مختلف بودیم و امیدوارم این روند تداوم یابد.

وی افزود: سال ۱۴۰۱ از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال " تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین " نامگذاری شده و این شعار نباید روی کاغذ باقی بماند و در تمام حوزه‌ها باید کار و کار و کار کنیم تا شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار باشیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در یکی دو سال اخیر به دلیل تحریم‌ها و مشکلات ناشی از تامین اعتبار، تعداد زیادی از پروژه‌های عمرانی مهم متوقف شده بودند که تعیین تکلیف این پروژه‌ها و تزریق اعتبارات مورد نیاز، اولویت مدیریت استان است.

محمدی‌زاده تصریح کرد: تعداد ۱۱۰ پروژه مهم استان تعیین تکلیف شدند و اعتبارات مورد نیاز به آنها تزریق می‌شود که انتظار داریم در کمترین زمان ممکن تکمیل شوند.

وی بیان کرد: پروژه راه آهن بوشهر به شیراز از مهم‌ترین مطالبات مردم استان است که در توسعه همه جانبه استان تاثیرگذار است و هر چه این پروژه، زودتر تکمیل شود، مهم‌تر است.

استاندار بوشهر از تزریق ۱.۳ میلیارد دلار اعتبار به راه آهن بوشهر شیراز خبر داد و گفت: این میزان‌اعتبار در تسریع تکمیل این پروژه بسیار موثر است.

کد خبر: ۱۴۲٬۳۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha