۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
آمادگی احتمالی «فایل کوین» برای جهشی ۴ برابری!
تحلیل بازار رمزارزها؛

آمادگی احتمالی «فایل کوین» برای جهشی ۴ برابری!

با توجه به تحرکات اخیر مثبت قیمت در بازار و همچنین بررسی های مربوط به نمودارهای فنی فایل کوین، می توان انتظار جهشی بزرگ را برای این رمز ارز داشت.

بازار؛ سرویس رمز ارز: با آغاز تحرکی جدید و البته هنوز ناپایدار در بازار رمز ارزها، «فایل کوین» نیز با تحرکات مناسبی در قیمت خود همراه شده است. پس از انتشار اخبار مربوط به افزایش نرخ اقلام مصرفی و ناآرامی در اروپای شرقی، بازار کریپتو در روندی نزولی قرار گرفته و ارزش کل بازار رمزارزها در حال حاضر ۲ تریلیون دلار است و این در حالیست که همین معیار برای نوامبر ۲۰۲۱ برابر با ۳ تریلیون دلار بود.

با این وجود، به نظر می رسد بسیاری از ارزهای دیجیتال، از جمله فایل کوین، پس از تقریباً چهار ماه روند نزولی به پایین ترین سطح خود رسیدهو برای تغییر روند خود در بازار آماده می شوند.

آخرین اخبار فایل کوین
طبق آخرین اخبار فایل کوین، این شبکه به ظرفیت ذخیره سازی ۱۵ اگزیبایت داده رسیده و در حال حاضر چهل و دومین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار ۳.۵ میلیارد دلار محسوب می شود. فایل کوین در حقیقت یک پروتکل ذخیره سازی مبتنی بر بلاک چین با هدف جلوگیری از ایجاد اختلال در بازار ذخیره سازی ابری موجود است. بنابراین، پیش‌بینی قیمت فایل کوین عمدتاً به پذیرش عمومی آن از سوی مشتریان سازمانی بستگی دارد.

مشکل اصلی ارائه دهندگان فضای ابری ذخیره سازی فعلی مانند گوگل، مایکروسافت، وان درایو و غیره، تمرکز آنهاست. به جای مدیریت متمرکز داده های ذخیره شده، فایل کوین اطلاعات را در شبکه غیرمتمرکز ارائه دهندگان ذخیره سازی خود ذخیره می کند. استخراج فایل کوین نیز کاملاً سودآور است. اخیراً دو هلدینگ Vivid three و JVS برای استخراج فایل کوین شریک شده است.

پیش بینی قیمت فایل کوین در سال ۲۰۲۲

آمادگی احتمالی «فایل کوین» برای جهشی ۴ برابری!

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت فایل کوین نشان می دهد که قیمت این ارز ممکن است به کف رسیده باشد. اگر ارز FIL به زودی به سطح ۲۱ دلار برسد، یک حرکت صعودی بزرگ می تواند در انتظار سرمایه گذاران باشد. طبق پیش‌بینی های انجام شده در خصوص قیمت فایل کوین، چنین سناریویی می‌تواند قیمت FIL را تا ۴ برابر افزایش دهد.

با اتصال بالاترین قیمت ۱۲۰ دلاری سپتامبر ۲۰۲۱ برای فایل کوین به پایین‌ترین نرخ ۱۶.۵۰ دلاری آن در مارس ۲۰۲۲، سطوح اصلاح Fib را می توان محاسبه نمود. به نظر می رسد محتمل ترین هدف قبل از پایان سال، ۸۰ دلار باشد، چراکه روند RSI با سطح ۰.۶۱۸ Fib همسو می شود. با این حال، هر قیمتی پایین‌تر از ۱۶.۵۰ دلار می‌تواند این پیش‌بینی قیمت FIL را باطل کند.

کد خبر: ۱۴۲٬۳۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha