۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
بارش باران و برف در زنجان شدت می‌گیرد
مدیرکل هواشناسی زنجان:

بارش باران و برف در زنجان شدت می‌گیرد

زنجان- مدیرکل هواشناسی زنجان از بارش شدید باران و برف در استان طی چند روز آینده خبر داد و گفت: مسافران در حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار بازار به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: از صبح امروز بارش باران و برف در استان آغاز شده و از بعد از ظهر شدت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بارش‌ها تا اواخر هفته در استان ادامه دارد، اظهار کرد: بارش‌ها با رعد و برق همراه خواهد بود که در این میان مردم در بلندی‌ها تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه با توجه به بارش باران شاهد آبگرفتگی معابرو وقوع سیل در مسیل ها و رودخانه ها در استان خواهیم بود، گفت: در این میان مسافران در حاشیه رودخانه ها و مسیل‌ها تردد نکنند.

رحمان نیا به وضعیت دمای هوای زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و ابراز داشت: دمای هوای استان تا اواخر هفته کاهش یافته و هوا سرد می‌شود و در برخی از مناطق استان به زیر صفر درجه سانتی گراد خواهد رسید.

وی افزود: با توجه به بارش برف، احتمال وقوع کولاک در گردنه‌های کوهستانی استان وجود دارد و می‌طلبد تا رانندگان در این محورها تردد نکنند.

کد خبر: ۱۴۱٬۹۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha