۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
معرفی ورق استیل ۴۸۴۱ و استعلام قیمت ورق استیل ۴۸۴۱

معرفی ورق استیل ۴۸۴۱ و استعلام قیمت ورق استیل ۴۸۴۱

شاید در جریان باشید که ورق‌های استیل مختلفی این روزها به وجود آمده‌اند و هر کدام نیز کاربردهای خاص خود را دارند.

به گزارش بازار، شاید در جریان باشید که ورق‌های استیل مختلفی این روزها به وجود آمده‌اند و هر کدام نیز کاربردهای خاص خود را دارند. افراد قادر هستند تا با توجه به نیاز و البته سلیقه‌ای که دارند، به سراغ یک یا چند تا از این ورق‌ها رفته و در نهایت نیاز خود را در صنایع گوناگون برطرف سازند. حال ورق استیل ۴۸۴۱ را هم می‌توان یکی دیگر از مهم‌ترین این موارد به شمار آورد.

به دلیل اهمیت این موضوع، در این مقاله سعی داریم تا در خصوص ورق استیل ۴۸۴۱ به هم صحبت داشته باشیم. این ورق‌ها می‌توانند کاربردهای فراوانی را هم در صنعت داشته باشند و برای موارد مختلفی به سراغشان برویم. در پایان نیز در مورد این که چطور می‌توان نسبت به تهیه این ورق‌ها اقدام کرد، مطالبی را در دسترس شما قرار خواهیم داد. پس در صورتی که علاقه مند به خرید این نوع از ورق‌های استیل دارید، تا انتها همراهمان باشید.

اطلاعات لازم در مورد ورق استیل ۴۸۴۱

همان طور که گفته شد، ورق‌های استیل می‌توانند انواع مختلی داشته باشند. حال کارشناسان با به کار بردن برخی از ترکیبات نظیر کروم و دیگر فلزات، به نوعی از ورق‌های استیل تحت عنوان ۴۸۴۱ دست پیدا کرده‌اند. همین باعث شده است تا این مدل از ورق استیل در مقابل برخی از عوامل مانند خوردگی مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

بنابراین ورق استیل ۴۸۴۱ تا مدت‌ها برای افراد قابل استفاده خواهد بود. زنگ زدگی نیز به هیچ عنوان در این ورق استیل رخ نخواهد داد. معمولا افراد به سختی می‌توانند خراشیدگی‌ای را بر روی این محصول به وجود آورند و تمام این‌ها باعث شده است تا ورق استیل ۴۸۴۱ طول عمر بالایی در خود داشته باشد.

این طور که گفته می‌شود، اشخاص قادر هستند تا برای کسب و کارهایی که نیازمند حرارت بالایی نیز هست، به سراغ این ورق استیل بروند. این ورق استیل می‌تواند تا دمای ۱۱۰۰ درجه سانتی گراد را هم به خوبی تحمل نماید؛ آن هم به دلیل کربن و سیلیسیمی است که در ترکیبات این محصول به کار رفته است. همچنین باید گفت که ۰.۲ درصد کربن و ۲ درصصد سیلیسیم در آن به کار رفته است.

البته گفتنی است که برای کاهش دمای این ورق‌ها از خنک کننده استفاده می‌شود. پیشنهاد ما به شما هم این است که چنین استراتژی‌ای را پیاده کنید تا در دراز مدت دچار مشکلی نشوید. در ادامه مزایایی که در این ورق وجود دارد، باید گفت که پوسته پوسته شدن نیز از جمله مواردی است که در آن به چشم نمی‌خورد. با توجه به سختی بسیاری که در این ورق‌ها وجود دارد، چنین مواردی به هیچ عنوان در آن‌ها صورت نخواهد گرفت.

ورق استیل ۴۸۴۱ چه کاربرد هایی دارد؟

یکی از سوالات مهم و خوب کاربران از ما این بود که کاربردهای ورق استیل ۴۸۴۱ چیست و از آن در چه صنایعی استفاده می‌شود؟ در ادامه با برخی از مهم‌ترین این کاربردها آشنایی پیدا خواهیم کرد. البته باید در نظر داشته باشید که کاربردهای دیگری هم در این زمینه مشاهده می‌شود که نباید چشم بر روی آن‌ها بست.

۱- برای بسیاری از تجهیزات و قطعاتی که در ساخت کوره به کار می‌رود، می‌توان به سراغ ورق استیل ۴۸۴۱ رفت. دلیل آن هم این است که مقاومت این محصول در مقابل دمای بالا، بسیار زیاد است. البته این بدان معنا نیست که برای کوره سازی نمی‌توان از ورق‌های استیل دیگر استفاده کرد. ورق‌های دیگری نیز هستند که می‌توان تا حد زیادی از آن‌ها برای این منظور بهره برد.

کوره‌ها البته در دسته‌های مختلفی قرار دارند، اما در اکثر آن‌ها می‌توان از این ورق استیل استفاده نمود. از جمله این موارد باید به کوره القایی اشاره داشت. ملاقه‌ها و پاتیل‌های حمل مواد مذاب غیر آهنی نیز یکی دیگر از این استفاده‌ها هستند که نباید آن را از یاد برد. محصولات نهایی این کار از استحکام و سختی بالایی برخوردار هستند و هیچ مشکلی را به وجود نخواهند آورد.

۲- به منظور ساخت سیستم تعلیق دیگ‌های بخار نیز می‌توان به سراغ ورق استیل ۴۸۴۱ رفت.

۳- اگر به دنبال ساخت تجهیزات مربوط به صناعی مانند آهن، فولاد و فلزات دیگر هستید، باز هم می‌توانید نسبت به استفاده از این ورق استیل اقدام نمایید.

۴- یکی دیگر از کاربردهای ورق استیل ۴۸۴۱ را بای ساخت سینی‌های گوناگون به شمار آورد. سینی‌ها می‌توانند به صورت‌های مختلفی به وجود بیایند، اما به کار بردن ورق استیل، خصوصا نوع ۴۸۴۱ آن می‌تواند چنین کسب و کارهایی را با مزایای فراوانی همراه سازد.

۵- برای صنایع شیمیایی، مواد غذایی و به خصوص ساخت تجهیزات مربوط به لبنیات نیز می‌توان از این ورق استیل استفاده نمود.

۶- در این روزها شاهد ساخت مخازن نگهداری، تانکرها و لوله کشی‌های گوناگونی به وسیله این نوع از ورق استیل هستیم. این در حالی است که در گذشته این اتفاق کمتر رخ می‌داد و مردم از وجود چنین نعمت بزرگی بی بهره بودند.

درباره شرکت توان فلز

توان فلز بی شک یکی از برجسته‌ترین شرکت‌ها در ایران در راستای ساخت و فروش ورق‌های استیل و دیگر محصولات مشابه است. خوشبختانه افراد زیادی نسبت به خرید از این شرکت اقدام می‌کنند و رضایت زیادی نیز دارند. بنابراین به جز ورق استیل ۴۸۴۱ که در این مقاله به آن پرداخته شد، خرید سایر ورق‌های استیل از این شرکت نیز امکان پذیر خواهد بود.

البته با توجه به مدل‌های گوناگونی که برای ورق استیل ۴۸۴۱ تعریف شده است و همچنین با وجود ابعاد و ضخامت‌هایی که این ورق‌ها دارند، مطمئنا نمی‌توان تعرفه ثابتی را برای تمام آن‌ها در نظر داشت. با این حال، ورق استیل ۴۸۴۱ با توجه به ترکیبات موجود در آن، از قیمت‌های کمتری به نسبت دیگر محصولات برخوردار است و یم‌توان آن را تقریبا با هر بودجه‌ای خریداری کرد.

از این رو، شما عزیزان می‌توانید با شماره تلفن‌هایی که در سایت شرکت توان فلز به نشانی http://felez.biz/ وجود دارد، با اعضای این تیم در تماس بوده و مشاوره‌های لازم را در مورد نوع این ورق‌ها و قیمتشان دریافت نمایید. این اعضا هر یک تخصص فراوانی در این مسیر دارند و می‌توانند شما را به خواسته‌هایتان برسانند. امیدواریم که این مقاله به اندازه کافی برایتان مفید بوده باشد.

کد خبر: ۱۴۱٬۶۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha