۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
تعامل با سازمان بین‌المللی کار با رویکرد فعالانه دنبال می‌شود

تعامل با سازمان بین‌المللی کار با رویکرد فعالانه دنبال می‌شود

فروزان، مدیرکل امور بین‌الملل وزارت تعاون که برای شرکت در نشست ۳۴۴ هیأت مدیره سازمان بین‌المللی کار راهی ژنو شده بود، مورد استقبال سفیر و نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل، قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فروزان با تشریح اهداف سفر خود، اظهار امیدواری کرد که تعامل با سازمان بین‌المللی کار با رویکرد فعالانه دنبال شود.
نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: با همکاری نمایندگی دائم کشورمان در ژنو راهبرد تحولی حوزه روابط بین‌الملل این وزارتخانه در زمینه استفاده حداکثری از ظرفیت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برای تحقق اولویت‌های سیاستی وزارت مردم تحقق می‌یابد.
وی، مشارکت و حضور فعال در سازمان‌های بین‌المللی، توسعه صادرات، خدمات و محصولات شرکت‌های زیر مجموعه این وزارتخانه و ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه کار و تولید را سه محور و اولویت کلیدی این راهبرد تحولی عنوان کرد.
مدیرکل امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تأکید دکتر عبدالملکی وزیر کار در توسعه روابط با سازمان بین‌المللی کار، افزایش سهم و نقش همکاری‌های توسعه‌ای سازمان را یکی از مطالبات و انتظارات معطل مانده عنوان کرد.
فروزان خواستار حمایت و ایفای نقش فعالانه نمایندگی کشورمان در سازمان ملل در این زمینه شد.

کد خبر: ۱۴۱٬۶۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha