۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
تامین مرغ مورد نیاز مردم و مهمانان نوروزی استان بوشهر| ۱۳۰۰ تن مرغ منجمد ذخیره شد
معاون اقتصادی استاندار بوشهر خبر داد:

تامین مرغ مورد نیاز مردم و مهمانان نوروزی استان بوشهر| ۱۳۰۰ تن مرغ منجمد ذخیره شد

بوشهر- باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از تامین مرغ مورد نیاز مردم و مهمانان نوروزی در استان بوشهر خبر داد و گفت: بیش از ۱۳۰۰ تن مرغ منجمد در استان ذخیره سازی شد.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تامین مرغ مورد نیاز مردم استان و گردشگران در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از اولویت‌های اساسی مسئولان استان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی با تاکید بر لزوم توزیع مرغ با قیمت مصوب افزود: مرغ بر اساس تعادل قیمت مصوب باید عرضه شود و کشتارگاه‌ها و فروشگاه‌ها اگر تخلف کنند، بخاطر حمایت از مردم، قاطعانه برخورد می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر بر لزوم عرضه مرغ سالم و بهداشتی تاکید و خاطر نشان کرد: اتحادیه مرغداران و کشتارگاه‌ها با نظارت دامپزشکی و سازمان جهاد کشاورزی به گونه‌ای عمل کنند که مرغ با کیفیت مطلوب و به شکل سالم و بهداشتی در اختیار مردم و مهمانان نوروزی قرار گیرد.

باستین از اجرای طرح ملی تشدید نظارت بهداشتی بر محصولات پروتئینی خبر داد و گفت: طرح ملی تشدید نظارت بهداشتی بر محصولات پروتئینی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان انجام می‌شود که در استان این طرح آغاز شده است.

وی تصریح کرد: طرح ملی تشدید نظارت تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و لازم است از مجموعه دامپزشکی استان که شبانه‌روز پای کار هستند تقدیر کنم و انتظار دارم این روند تداوم یابد.

باستین یادآور شد: نظارت بر محصولات پروتئینی از جمله مرغ و گوشت و تخم مرغ از پیش از تولید تا رسیدن به سفره مردم نظارت می‌شود و همچنین بر نحوه توزیع نیز نظارت کامل خواهیم داشت.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر از ذخیره‌سازی مرغ منجمد در استان خبر داد و ابراز داشت: تاکنون یک هزار و ۳۰۰ تن مرغ منجمد در استان ذخیره سازی شده و افزون بر این ۸۰۰ تن نیز طی ۲ هفته اخیر توزیع شده است.

کد خبر: ۱۴۱٬۶۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha