۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
گاز رایگان، همچنان اسیر کاغذ بازی

گاز رایگان، همچنان اسیر کاغذ بازی

با گذشت سه هفته از آخرین پیگیری در مورد رایگان شدن گاز خانوارهای کم مصرف تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد، دوباره پیگیر آخرین وضعیت اجرای قانون شدیم.

به گزارش بازار، در سه هفته اخیر، پیگیر رایگان شدن گاز خانوارهای کم مصرف دو نهاد حمایتی بودیم که در این باره سید مرتضی حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی گفت: تاکنون طلاعات ۹۵۰ هزار خانوار تحت پوشش به طور کامل آماده و شناسه قبض خواسته شده از تهیه شده است و بزودی به شرکت ملی گاز ارسال خواهیم کرد.

حسین خدرویسی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در جدید ترین مصاحبه خود از ارسال فهرست تعدد از خانوارهای های تحت پوشش این نهاد حمایتی خبر داد و گفت: بیش از ۸۰۰ هزار شماره اشتراک از مددجویان دریافت کردیم و در اختیار شرکت ملی گاز قرار دادیم.

با احتساب این آمار و ارقام از ۵ میلیون خانوار تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی، فقط کد اشتراک کمتر از یک پنجم خانوارها به شرکت ملی گاز ارسال شده است.

در ادامه سری به شرکت ملی گاز زدیم تا ببینیم آیا مسئولان شرکت ملی گاز، صحت این اطلاعات را تایید می کنند یا خیر؟

جلال نورموسوی مدیرهماهنگی امورگازرسانی شرکت ملی گاز تاکید کرد: تاکنون اطلاعات حدود ۷۰۰ هزار خانوار تهیه و کد اشتراک آنها برای شرکت گاز ارسال شده که از این تعداد ۴۰۰ هزار مشترک تایید و بفیه در سیستم مکانیزه مشترکان شرکت ملی گاز در حال بررسی است.

وی می افزاید: در سازمان بهزیستی وضعیت مطلوب نیست چرا که تنها در ۵ استان عملکرد مطلوب بوده و عملکرد ۶ استان هم متوسط ثبت شده، در بقیه استان ها آمار و اطلاعات جمع آوری شده بسیار محدود بوده و عملکرد مناسبی نداشته اند.

این وضعیت درحالی است که تنها چند روز به پایان سال باقی مانده اما همچنان به دلیل کندی کار در نهادهای حمایتی، خانوارهای کم مصرف تحت پوشش این دو نهاد، نتوانسته اند حق قانونی خود را دریافت کنند.

کد خبر: ۱۴۱٬۵۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha