۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳
امروز؛ اعلام نظر نهایی شورای نگهبان درباره لایحه بودجه
سخنگوی شورای نگهبان خبر داد

امروز؛ اعلام نظر نهایی شورای نگهبان درباره لایحه بودجه

سخنگوی شورای نگهبان گفت: اعضای این شورا سعی می‌کنند نظر نهایی خود را درباره لایحه بودجه سال آینده، امروز اعلام کنند.

به گزارش بازار، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان افزود: نظر شورای نگهبان دیروز در قالب ابهامات، اشکالات و البته تذکراتی به مجلس شورای اسلامی ارسال شد و پس از نشستی که با اعضای کمیسیون تلفیق داشتیم ایرادات و ابهامات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در مجلس اصلاح شد.

وی گفت: اعضای شورای نگهبان تاکنون دو نوبت جلسه برای بررسی مصوبات مجلس در زمینه لایحه بودجه سال آینده داشتند که همچنان این جلسه ادامه دارد و در تلاش هستیم تا موارد را به نحو صحیح و دقیق بررسی کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: در اولین فرصتی که این شورا به جمع بندی برسد نتیجه را به مجلس شورای اسلامی اعلام می‌کنیم.

طحان نظیف گفت: برخی از ابهامات مرتفع شده است، اما برخی موارد را در حال بررسی هستیم، چون مواردی وجود دارد که ممکن است نیاز به سوال باشد و ما نظر نهاییمان را سعی می‌کنیم به زودی و نهایتاً تا فردا اعلام کنیم.

وی بررسی موضوع تغییر ساعت رسمی کل کشور را به بعد از بررسی لایحه بودجه سال آینده در شورای نگهبان اعلام کرد و افزود: این موضوع از ابعاد مختلف فنی و انرژی باید سنجیده شود و بعد از بررسی‌های کارشناسی اظهار نظر نهایی شورای نگهبان اعلام خواهد شد.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: زمان این شورا برای اظهار نظر نسبت به همه مصوبات ۱۰ روز است و البته شورای نگهبان می‌تواند ۱۰ روز هم این مهلت را تمدید کند، ولی ما به دنبال این هستیم تا هر چه سریعتر نسبت به این مصوبه اظهار نظر کنیم.

کد خبر: ۱۴۱٬۳۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha