۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
تشکیل ۴ هزار و ۴۰ پرونده تخلف در اسفند ۹۸
رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان خبر داد

تشکیل ۴ هزار و ۴۰ پرونده تخلف در اسفند ۹۸

تابش، معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از افزایش ۲۰ درصدی تعداد گشتهای مشترک برگزار شده و افزایش ۱۸ درصدی تعداد پرونده های متشکله سال ۱۳۹۸ نسبت به سال ۱۳۹۷ خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، عباس تابش گفت: گشت‌های مشترک بازرسی با سایر دستگاه‌های مرتبط به منظور هم ‌افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت کارشناسی دستگاه‌های مختلف در پیشگیری از تخلفات و رسیدگی فوری به شکایت‌های مردمی، در طول سال توسط سازمانهای صنعت، معدن وتجارت استانها برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در سال ۱۳۹۸ در مجموع ۱۱۴ هزار و ۱۳۴ گشت مشترک برگزار شد که این رقم در سال قبل آن(۱۳۹۷) ۹۴ هزار و ۹۷۸ مورد بوده است.

معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان همچنین تصریح کرد: تعداد پرونده های متشکله سال گذشته(۱۳۹۸) نیز ۵۶ هزار و ۶۲۷ فقره و تعداد پرونده‌های متشکله سال قبل آن(۱۳۹۷) ۴۵ هزار و ۵۹ مورد بوده است.

تابش بیان کرد: البته از مجموع گشتهای برگزار شده سال گذشته(۱۳۹۸) ۸ هزار و ۴۵۹ مورد مربوط به اسفند ماه بوده که منجر به تشکیل ۴ هزار و ۴۰ پرونده تخلف شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها در زمـان مـورد اشاره، ۳۰ درصد از گشت‌های مشترک خود را با اتاق اصناف و اتحادیه‌ها، ۲۲ درصد با ادارات کل تعزیرات حکومتی، ۱۴ درصد با دانشگاه های علوم پزشکی، ۳ درصد با ادارات کل استاندارد، ۳ درصد با ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ۲۸ درصد را با سـایـر دستگاه‌ها برگزار کرده اند.

معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در پایان گفت: از مجموع پرونده‌های تخلف متشکله، ۳۵ درصد مربوط به گشت‌های مشترک با ادارات کل تعزیرات حکومتی، ۳۰ درصد مربوط به گشتهای مشترک با اتاق اصناف و ۳۵ درصد مربوط به سایر دستگاه‌های ذیربط می‌باشد.

کد خبر: ۱۴٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha