۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
۷۰۰ هزار لیتر الکل از ارمنستان وارد آذربایجان شرقی شده است
معاون استاندار آذربایجان شرقی:

۷۰۰ هزار لیتر الکل از ارمنستان وارد آذربایجان شرقی شده است

تبریز - معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ۷۰۰ هزار لیتر الکل از کشور ارمنستان وارد آذربایجان شرقی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی جهانگیری امروز در جمع خبرنگاران در نشست خبری ستاد استانی مبارزه با کرونا با اعلام این خبر گفت: در استان آذربایجان شرقی حدود ۹۹۸ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه کمیته اقتصادی مقابله با کرونا از ۱۵ اسفند ماه تشکیل شده است، ادامه داد: انتظار می رود بعد از ویروس کرونا برای کسانی که شغلشان را از دست داده اند، فکری کرده باشیم.

جهانگیری با بیان اینکه یکی از وظایف حوزه اقتصادی تامین، توزیع و پیگیری مواد ضد عفونی کننده است ابراز داشت: ساماندهی مشارکت های مردم جزو اهداف حوزه اقتصادی است.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: سیستم نظارتی را بروز رسانی کردیم و نظام توزیع و تامین تهیه شده لذا در هیچ داروخانه ای کمبود مواد ضد عفونی کننده وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه۴۱ کارگاه تولیدی مواد ضد عفونی کننده در استان وجود دارد، گفت: تاکنون چهار مهمانسرای دولتی برای ایجاد نقاهتگاه های بیماران کرونایی در نظر گرفته ایم.

جهانگیری سپس ادامه داد: ۷۰۰ هزار لیتر الکل، از طریق کشور ارمنستان به استان وارد کردیم و یک میلیون و ۳۰۰هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده غیر الکلی در کارگاه های استان تولید شده است.

کد خبر: ۱۴٬۰۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha