۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کولر سلولزی | لیست قیمت انواع کولر سلولزی در نیکاسان

کولر سلولزی | لیست قیمت انواع کولر سلولزی در نیکاسان

کولر سلولزی و لیست قیمت انواع کولر سلولزی را در نیکاسان دنبال کنید. فروشگاه اینترنتی نیکاسان یکی از بهترین فروشندگان کولر سلولزی است. این فروشگاه با کیفیت ترین کولر سلولزی از بهترین برند های داخلی را

بازار; گروه صنعت: کولر سلولزی و لیست قیمت انواع کولر سلولزی را در نیکاسان دنبال کنید. فروشگاه اینترنتی نیکاسان یکی از بهترین فروشندگان کولر سلولزی است. این فروشگاه با کیفیت ترین کولر سلولزی از بهترین برند های داخلی را ارائه می دهد. کشور عزیزمان ایران یکی از بهترین تولید کنندگان کولر سلولزی در جهان است. نیکاسان به منظور حمایت از تولید کنندگان داخلی، اقدام به ارائه و معرفی محصولات با کیفیت از برندهای ایرانی نموده است.

کولرهای آبی پرمصرف ترین نوع وسایل سرمایشی هستند که تقریبا در تمام ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری استفاده می شوند. اساس کار کولرهای آبی قدیمی، پدهای پوشالی هستند که در سه طرف کولر قرار گرفته اند. امروزه گونه ای از کولرهای آبی تحت عنوان کولر سلولزی طراحی و به بازار عرضه شده اند که برتری های خاصی نسبت به کولرهای آبی پوشالی دارند. خنکی بیشتر، مصرف آب کمتر، عدم ایجاد آلرژی، ایجاد رطوبت در هوا و بهتر شدن تنفس، پیشگیری از ورود گرد و غبار و دوام طولانی از ویژگی های اصلی پدهای سلولزی محسوب می شوند. برتری های کولر سلولزی نسبت به کولر آبی پوشالی به اندازه ای است که بسیاری از افراد، کولر آبی خود را به کولر آبی سلولزی تبدیل می کنند. البته برای انجام این کار بهتر است از یک تکنسین ماهر در زمینه کولرهای سلولزی کمک گرفت تا بهترین نتیجه حاصل گردد.

کولر سلولزی | لیست قیمت انواع کولر سلولزی در نیکاسان

نیکاسان در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین و کارآمدترین عرضه کنندگان انواع کولر سلولزی در ایران به حساب می آید. تیم حرفه ای و کارشناسان متخصص این شرکت همواره آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

چرا کولر سلولزی از کولر آبی پوشالی بهتر است؟

در کولر سلولزی به جای پدهای پوشالی از پدهای سلولزی استفاده می شود. ویژگی های ساختاری این پدها به گونه ای است که حجم آب بیشتری در خود نگه می دارند، از این رو در در مصرف آب صرفه جویی و در خنک نگه داشتن فضای محیط، بهتر عمل خواهند کرد. از سوی دیگر پوشال های کولر آبی به مرور زمان با تجمع رسوب ها کارایی خود را از دست خواهند داد. این در حالی است که پدهای سلولزی این گونه نیستند و طول عمر بیشتری دارند. کولر آبی سلولزی این قابلیت را دارند که میزان رطوبت موجود در هوای محیط خانه یا محل کار را افزایش دهند. این خاصیت کولرهای سلولزی برای افرادی که مشکلات تنفسی دارند بسیار مفید به نظر می رسد. از سوی دیگر پدهای سلولزی به صورت متراکم تر از پوشال های قدیمی طراحی شده اند و بنابراین اجازه عبور گرد و غبار به سمت فضای داخلی محیط را نمی دهند.

کولر سلولزی | لیست قیمت انواع کولر سلولزی در نیکاسان

در بسیاری از موارد پدهای پوشالی در اثر جذب بالای آب و یا خیس و خشک شدن بیش از حد، دچار تغییر شکل می شوند و کارایی لازم را ارائه نمی دهند، اما پد سلولزی کولر به گونه ای ساخته می شوند که تا سال ها بافت منسجم خود را حفظ می کنند و تغییر شکل نخواهند داد.

آیا می توان کولر آبی پوشالی را به کولر سلولزی تبدیل کرد؟

کولر آبی پوشالی را می توان به کولر سلولزی تبدیل کرد. بهترین روش برای تبدیل کولر معمولی به کولر سلولزی کمک گرفتن از افراد تکنسین و ماهر در این امر است، زیرا برای انجام این کار لازم است دریچه های کولر آبی معمولی با دریچه های شامل پد سلولزی جایگزین شوند. هر چند انجام این کار به تخصص خاصی نیاز ندارد، اما کمک گرفتن از یک شخص باتجربه می تواند نتیجه بهتری در پی داشته باشد.

کولر سلولزی | لیست قیمت انواع کولر سلولزی در نیکاسان

قیمت کولر سلولزی چقدر است؟

برای خرید کولر سلولزی لازم است به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید. تولید کنندگان و توزیع کنندگان زیادی در زمینه انواع کولر سلولزی در ایران فعالیت دارند، با این حال برای داشتن خریدی مطمئن باید همواره به دنبال بهترین فروشندگان چون شرکت نیکاسان باشید. انواع کولر سلولزی در اندازه های مختلفی تولید می شوند، بنابراین طبیعی است که نسبت به محیط مورد نظر خود نوع مناسبی از کولرهای آبی سلولزی را انتخاب نمایید. قیمت کولر آبی سلولزی نیز بر اساس اندازه، برند و هزینه نصب آن تعیین می گردد. برای اطلاع از لیست قیمت انواع کولر سلولزی می توانید به وب‌سایت نیکاسان مراجعه کنید. همچنین، از طریق تماس با کارشناسان این شرکت می توانید اطلاعات لازم در زمینه انواع کولر آبی سلولزی را به دست آورید.

کولر سلولزی | لیست قیمت انواع کولر سلولزی در نیکاسان

خرید انواع کولر سلولزی از نیکاسان

یکی از فاکتورهای موثر در تعیین قیمت کولر سلولزی، برند سازنده آن است. برندهای مختلفی در ایران به تولید انواع کولر سلولزی می پردازند، با این حال برای خرید کولر سلولزی با قیمت مناسب لازم است به دنبال یک برند و فروشنده مطمئن باشید. این شرکت تاکنون توانسته است رضایت مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن جلب نماید. به وب سایت نیکاسان مراجعه کنید و کولر سلولزی مدنظر خود را بخرید.

کد خبر: ۱۴۰٬۵۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha