۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵
کولرگازی گری ساخت چه کشوری است + ۳ مدل پرطرفدار مناطق گرمسیر

کولرگازی گری ساخت چه کشوری است + ۳ مدل پرطرفدار مناطق گرمسیر

کولرگازی یکی از وسایل موردنیاز است که امروزه استفاده فراوانی از آن می ‌شود و در بازار نمونه­های متفاوت آن را با برندهای مختلف می‌توانید تهیه نمایید.

به گزارش بازار، کولرگازی یکی از وسایل موردنیاز است که امروزه استفاده فراوانی از آن می ‌شود و در بازار نمونههای متفاوت آن را با برندهای مختلف می‌توانید تهیه نمایید.

کولرگازی‌ها انواع مختلفی داشته و بسته به اندازه و قدرتی که دارند برای محیط‌های مختلفی طراحی شده‌اند. به طور مثال برای اتاق‌خواب‌های کوچک و معمولی توصیه می‌شود از کولرهایی با اندازه کوچک و برای اتاق‌های بزرگ مانند اتاق پذیرایی از کولرهایی با اندازه متوسط استفاده شود و همچنین برای دفاتر اداری و مراکز تجاری مانند بانک‌ها و ادارات کولرگازی با اندازه بزرگ تعبیه می شود.

یکی از برندهای معروف کولرگازی، گری است که این شرکت بزرگ چینی توانسته با ارائه محصولات باکیفیت رشد فراوانی در تولید داشته باشد. این شرکت با بهکارگیری امکانات ویژه در تولید محصولات خود، توانسته از شرکتهای رقیب بالاتر باشد و رتبه جهانی کسب کند.

مجموعه گری از سال ۲۰۰۵ فعالیت خود را در زمینه کولر آغاز کرده و تاکنون پیشرفت بسیار زیادی در زمینه کولرهای گازی داشته است. ساخت و مونتاژ کولرگازیهای گری در کشور چین است ولی تکنولوژی آن مربوط به کشور آمریکا می‌باشد.

مزایای کولرگازی گری

میزان مصرف انرژی کولرگازی گری در بهترین حالت ممکن قرار دارد و دارای گرید ++A و +++A است که این مورد یکی از گزینه‌هایی است که این کولرگازی را با سایر کولرگازیها متمایز ساخته چراکه هرچقدر گرید پایین‌تر باشد عمر بیشتری دارد. یکی دیگر از مزایای گری سطح صدای پایین در این کولر است که بسیار حائزاهمیت می ‌باشد.

کولرگازی گری ساخت چه کشوری است + ۳ مدل پرطرفدار مناطق گرمسیر

همچنین لازم به ذکر است که شبکه‌های داخلی کولرگازی گری فوق‌العاده کم‌مصرف است و فناوری جدید سیستم کولرگازی توانسته در قابلیت مصرف و سیستم داخلی آن کیفیت خوبی داشته باشد که این امر در روند تولید آن بسیار تأثیرگذار بوده است. شایان ذکر است که فیلترهای چندلایه که دراین دستگاه وجود دارند به گونهای هستند که با قرارگیری روی دریچههای خروجی سبب می‌ شوند هوای تنفسی تمیز باشد و همچنین مانع از ورود مواد معلق یا بوی نامطبوع به داخل محیط نیز می گردند.

کارکردن با کولرگازی گری بسیار راحت بوده و فقط با یک ریموت می ‌توانید تنظیمات خاصی را بر روی آن ایجاد نمایید که البته تمام توضیحات مربوطه داخل دفترچه‌ی راهنمای کولرگازی است که می ‌توانید مشاهده کنید.

گری در پیشرفتهترین مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی مورد تست قرار گرفته است تا در سخت‌ترین شرایط آب‌وهوایی بهترین عملکرد و راندمان را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

ویژگی‌های کلی کولرگازی گری

گری توانسته با به‌کارگیری آپشن‌های بالا در محصولات خود آنها را با برند معتبر در جهان عرضه کند و خیلی زود به‌عنوان یک برند محبوب شناخته شود و انواع کولرگازی‌های مختلف را به تمام کشورها صادر نماید.

کولرگازی گری ساخت چه کشوری است + ۳ مدل پرطرفدار مناطق گرمسیر

از ویژگیهای خاص کولرگازیهای گری می توان به صدای کم، لرزش کم موتور، عملکرد سرمایشی و گرمایشی، وجود فیلتر، ظاهری زیبا، ضد آلرژی بودن و... اشاره نمود. این شرکت محصولات فراوانی دارد که می ‌توان به انواع کولرهای گازی چون دیواری، پنجره‌ای، پرتابل، داکت و… اشاره کرد که هرکدام از آن‌ها دارای کیفیت عالی و قابلیت کارایی خاص خود نیز می‌ باشند و همچنین هرکدام از محصولا این شرکت از نظر طرح و ظاهر دارای مدلهای مختلفی می باشند که باتوجه به ظرفیت و قدرت، در سایزبندیهای متفاوتی تولید می گردند و متناسب با امکانات و قطعات بکار رفته داخل هر محصول، قیمتهای متفاوتی را به همراه دارند. همچنین کمپانی گری تمامی محصولات خود را با ضمانت‌نامه معتبر ۶۰ ماهه به فروش می ‌رساند که این امر برگرفته از اطمینان این برند به قطعات مصرفی خود در تولید محصولاتش می‌ باشد.

مشخصات و قدرت انرژی مصرفی کولرگازی گری

کولرگازی دیواری گری با بکارگیری فن قوی در قسمت پنل دستگاه، قدرت پرتاب باد را چندبرابر کرده است که این میزان پرتاب باد، فضای بسیار خوب و خنکی را برای کاربر ایجاد می ‌کند. سعی کنید هرچند وقت یکبار کولرگازی خود را سرویس نمایید چراکه ممکن است به علت کثیف بودن فیلترهای داخلی قدرت پرتاب باد کم شود. همچنین در بسته‌بندی کولرگازی گری دفترچه راهنمایی وجود دارد که طرز استفاده از کولر را کامل و دقیق توضیح داده است. در مواردی هم که با مشکل روبرو شوید از طریق نمایندگی‌ها می ‌توانید رفع مشکل کنید.

کمپرسور کولرگازی گری!

کمپرسور گری فوق‌العاده کم‌مصرف بوده و دارای صدای کمی می ‌باشد که همین امر باعث جذب مشتریان به خود شده است. فناوری جدید گری در به‌کارگیری کمپرسورهای سبک و سنگین باعث شد تا بر اساس هر منطقه‌ی آب‌وهوایی، از کمپرسور مخصوص استفاده شود به ‌طوری ‌که برای آب‌وهوای معتدل تا دمای حداکثر ۴۳ درجه سانتی‌گراد از کمپرسورهای سبک و برای آب‌وهوای گرم و خشک‌تر از کمپرسورهای سنگین استفاده می ‌شود.

فروش کولرگازی گری

گری با بهکارگیری جدیدترین تکنولوژیهای روز دنیا در محصولات خود توانسته تمامی کشورها را بهعنوان بازارهدف خود قرار دهد و بیشترین فروش را به کشورهایی داشته باشد که از آبوهوای گرم و خشک برخوردار هستند. از جمله ویژگی که باعث شده کولرگازیهای گری انتخاب اکثر مردم باشد، وجود فناوری اینورتر است که همین امر سبب می گردد تا مصرف برق ۶۰ درصد کاهش پیدا کند و بر هزینههای برق مصرفی تاثیر بسزایی بگذارد.

همچنین این کولرگازیها بر اساس استانداردهای بینالمللی طراحی و ساخته می شوند و از قدرت خنک‌کنندگی بالایی برخوردارند که این امر سبب شده تا گری بهعنوان یک برند معتبر در سطح جهان معرفی گردد و با تولید بالای خود بهعنوان تولیدکننده برتر در بین شرکتهای سازنده کولرگازی محسوب شود.

سخن پایانی:

متأسفانه امروزه مشاهده می‌ شود که کولرگازی‌های تقلبی زیادی را تولید و روانه بازار می‌ کنند که اغلب هم بر روی آنها نام برند شرکت‌های معروف را چاپ می‌ کنند که این امر باعث می‌ شود تا خریدار در خرید خود کمی تردید داشته باشد و حساسیت بالایی را در انتخاب خود به خرج دهد. اما باید بدانید که کولرهای گازی گری به دلیل طراحی متفاوتشان قابلیت کپی‌برداری را ندارند و می ‌توان با خیالی راحت دست به انتخاب این محصول زد. شما می‌ توانید خیلی راحت به‌صورت آنلاین و یا فیزیکی به خرید این محصول فوق‌العاده بپردازید.

معرفی سایتهای معتبر و مرجع خرید کولر گازی در ایران

https://banehentekhab.com/
https://topfroosh.com/product/air-treatment

کد خبر: ۱۵۲٬۳۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha