۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
۴۹ درصد شبکه توزیع برق استان همدان کابل خودنگهدار است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

۴۹ درصد شبکه توزیع برق استان همدان کابل خودنگهدار است

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بااشاره به نصب کنتور «فهام» برای ۹۵ درصد مشترکین دیماندی استان همدان گفت: ۴۹ درصد شبکه توزیع برق استان همدان کابل خودنگهدار است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت تویع نیروی برق استان همدان، علی سهرابی بیدار با اشاره به وجود ۷۸۰ هزار مشترک برق، ۱۹ هزار کیلومتر شبکه توزیع و ۱۷ هزار و ۸۱۵ دستگاه ترانسفورماتور در همدان اظهار کرد: عمده مشترکین ما از نظر تعداد شامل ۸۰ درصد در بخش خانگی، ۴.۵ درصد در بخش عمومی، ۱.۷ درصد در بخش کشاورزی و ۰.۸۱ درصد در بخش صنعتی و ۱۲.۶ درصد در سایر مصارف است.

سهرابی بیدار افزود: بیشترین مصرف انرژی برق در استان همدان با ۳۷ درصد مصرف در بخش کشاورزی و بعد از آن با ۳۲ درصد مصرف در بخش خانگی است.

وی با اشاره به نصب کنتورهای هوشمند عنوان کرد: در حال حاضر برای ۹۵ درصد مشترکین دیماندی کنتور فهام نصب شده است.

وی با اشاره به اجرای برنامه توسعه کنترل‌پذیری بار گفت: اقدامات مدیریت مصرف و هوشمندسازی شبکه با جدیت در استان همدان اجرایی می‌شود.

سهرابی‌بیدار با بیان اینکه ۴۹ درصد از شبکه توزیع برق استان همدان کابل خودنگهدار است، گفت: این امر نیازمند اقدام جهادی است که امید است با برنامه‌ریزی‌های تدوین امسال اقدامات شایسته‌ای در این بخش انجام شود.

کد خبر: ۱۴۰٬۲۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha