۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
محور نائین-اردکان بر اثر توفان و گرد و غبار شدید مسدود شد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

محور نائین-اردکان بر اثر توفان و گرد و غبار شدید مسدود شد

اصفهان - شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران اصفهان با اشاره به وزش توفان شدید گفت: توفان و گرد و غبار شدید محور نائین - اردکان را مسدود کرد.

منصور شیشه فروش در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به وزش توفان و وزش شدید باد در استان اصفهان اظهار داشت: این اتفاق باعث شده است که بر اثر گرد و غبار ایجاد شده محور مواصلاتی نائین - اردکان تا اطلاع ثانوی مسدود شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر توفان شدید با سرعت بیش از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در محورهای جاده ای اردستان، زواره و نائین گزارش شده است، ابراز داشت: این موضوع باعث کاهش شدید میدان دید برای رانندگان شده است.

مدیرکل بحران استان اصفهان با اشاره به اینکه دستگاه های و نهادهای خدماتی در محورهای مدکور مستقر شده اند، خاطرنشان کرد: پلیس راه و ماموران راهداری هم برای ارائه خدمات به هموطنان مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه توفان و وزش شدید باد باعث فعال شدن کانون های گرد و غبار خواهد شد، گفت: این موضوع ممکن است باعث بروز خسارت هایی در مناطق شرقی و جنوبی استان اصفهان شود.

شیشه فروش با اشاره به اینکه توفان تا شنبه در استان اصفهان ادامه دارد، افزود: به این منظور لازم است هم استانی های عزیز اقدامات لازم برای تحکیم سازه ها به خصوص سازه های موقت، حفاظت از تاسیسات کشاورزی و گلخانه ای و اقدامات پیشگیرانه در جاده ها برای مقابله با کاهش میدان دید انجام دهند.

کد خبر: ۱۴۰٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha