۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
برنامه ریزی برای اجرای فاز دوم کارخانه کوشاب غرب چرداول
مدیرعامل کارخانه کوشاب غرب چرداول خبر داد

برنامه ریزی برای اجرای فاز دوم کارخانه کوشاب غرب چرداول

ایلام- فریادیان، مدیرعامل کارخانه کوشاب غرب چرداول از برنامه ریزی برای اجرای فاز دوم کارخانه کوشاب غرب چرداول خبر داد و گفت: این کارخانه بزرگترین تولیدکننده نوشیدنی در غرب ایران است.

سیروس فریادیان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شرکت کوشاب غرب ایلام تولیدکننده انواع ماءالشعیر، آبمیوه های طعم دار و مجموعه نوشیدنی های گازدار است که یکی از مدرن ترین کارخانه های تولید نوشیدنی در غرب کشور است.

وی افزود: خط تولید بطری های قوطی به ظرفیت این کارخانه اضافه شده است، در حال حاضر سه خط تولید در این کارخانه فعال است و نوشیدنی های این کارخانه در بسته بندی های قوطی، شیشه و پد در طعم های مختلف تولید می شوند.

وی ادامه داد: فاز دوم این کارخانه با ظرفیت تقریبا ۱۲۰ میلیون لیتر در سال است با استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیا برای تولید محصولات باکیفیت اجرا شده است.

مدیرعامل کارخانه کوشاب غرب چرداول اضافه کرد: این کارخانه با استفاده از تخصص نیروهای بومی منطقه راه اندازی شده است، اشتغالی که در این واحد تولیدی ایجاد شده بالغ بر ۱۰۰ نفر است که در صورت اجرایی شدن فازهای بعدی به ۵۰۰ نفر نیز خواهد رسید.

فریادیان عنوان کرد: در حال حاضر قریب به ۵۰ درصد اشتغال کارخانه مربوط به نیروهای بومی و متخصص منطقه است.

وی بیان داشت: محصولات تولیدی در این کارخانه از تمامی استانداردهای روز دنیا برخوردار هستند، کیفیت بالای محصولات این کارخانه سبب شده تا محصولات این کارخانه به کشورهای مختلف از جمله کشور عراق، عمان، امارات و استرالیا صادر شود.

کد خبر: ۱۴۰٬۱۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha