۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
۲۲۵۰ واحد فرآوری و تولید مواد غذایی استان مرکزی تحت نظارت بازرسی
مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی خبر داد؛

۲۲۵۰ واحد فرآوری و تولید مواد غذایی استان مرکزی تحت نظارت بازرسی

اراک - مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی گفت: دو هزار و ۲۵۰ واحد فرآوری و تولید مواد غذایی در طرح تشدید کنترل و نظارت های بهداشتی ویژه ایام نوروز امسال و ماه مبارک رمضان مورد بازرسی و نظارت قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن شانقی بعد از ظهر چهارشنبه در رزمایش طرح تشدید کنترل و نظارت های بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی مراکز تحت پوشش این اداره کل شامل مراکز بسته بندی، کشتارگاه‌ها، مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، ناوگان حمل و نقل مواد دامی وغذایی و... تحت نظارت قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه تمام فرآورده های خام دامی که از مراکز مجاز عرضه فرآورده های خام دامی در استان تهیه می شود، قابل اطمینان و سلامت آنان مورد تایید این اداره کل است، افزود: دو هزار و ۲۵۰ واحد فرآوری و تولید مواد غذایی در طرح تشدید کنترل و نظارت های بهداشتی ویژه ایام نوروز امسال و ماه مبارک رمضان مورد بازرسی و نظارت قرار می گیرد.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی بیان کرد: شهروندان استان مرکزی فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تهیه کرده و هنگام خرید به مهر و نشان اداره کل دامپزشکی استان مرکزی، تاریخ تولید و انقضای فراورده توجه داشته باشند. و از خرید فرآورده های دامی از دستفروشان، دوره گردان و به شکل فله ای جداً خودداری کنید.

کد خبر: ۱۳۹٬۹۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha