۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
فروش بلیط مسافری در استان سمنان به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود
از اول خردادماه؛

فروش بلیط مسافری در استان سمنان به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود

سمنان – مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان گفت: از اول خردادماه فروش بلیط مسافری در استان به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، احسان منصورکیایی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری سمنان ضمن بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا ایجاد فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش مراودات حضوری در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: از ابتدای خردادماه فروش بلیط مسافری در استان به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای مهم سازمان راهداری تغییر کاربری پایانه‌های مسافری به محلی فقط برای سوار و پیاده شدن مسافران بود، افزود: تحقق این امر نیازمند تغییر مکانیزم بازاریابی شرکت‌های مسافری و خروج فروش بلیط از پایانه‌ها است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان با تأکید بر اینکه از زمان مقررشده فروش بلیط‌ های مسافرتی به‌صورت حضوری در محل پایانه‌ها ممنوع می‌شود، تصریح کرد: مسافران می‌توانند برای تهیه و خرید بلیط به سامانه‌های فروش اینترنتی و یا دفاتر فروش بلیط در سطح شهر مراجعه کنند.

منصورکیایی تأمین سلامت بیشتر مسافران و کارکنان شرکت‌های حمل‌ونقل را مهم‌ترین هدف از اجرای این طرح برشمرد و گفت: ارتقای سطح خدمات و حذف دلالان ازجمله مزیت‌های این طرح است.

وی با اشاره به همکاری گسترده کارکنان این اداره کل، به‌منظور بالا بردن ضریب ایمنی و سلامت سفر هم‌وطنان بیان کرد: طرح‌های کنترل و نظارت بر عملکرد ناوگان مسافری عمومی به‌طور محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان اجرا می‌شود.

کد خبر: ۱۳٬۹۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha