۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
طرح‌های اجتماعی محور اشتغال‌زا در مازندران اجرا می‌شود
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مازندران:

طرح‌های اجتماعی محور اشتغال‌زا در مازندران اجرا می‌شود

ساری - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مازندران، اجرای طرح های اجتماعی محور برای ایجاد اشتغال را از برنامه های این ستاد اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدرضا هادیان پیش ازظهر سه شنبه در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در ساری اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل به فرمان حضرت امام برای کمک به محورمان جامعه تشکیل شده است.

وی افزود: پس از رحلت حضرت امام، مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل با قدرت و انسجام بیشتری به فعالیت ادامه دهد و در سراسر کشور نمایندگی‌هایی برای خدمت رسانی به محرومان تأسیس شده است.

هادیان افزود: به برکت انقلاب اسلامی روستاهای ما از نعمات برق، گاز، جاده و غیره برخوردار شدند اما رسیدگی به وضعیت معیشتی محرومان و مستضعفان دغدغه اصلی است که در این راستا، بنیاد برکت توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام شکل گرفته است.

وی توانمندسازی مناطق محروم جامعه، ایجاد اشتغال در مناطق روستایی از جمله اهداف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برشمرد و گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار شغل در کشور توسط این ستاد ایجاد شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در مازندران از راه اندازی ۳۴۷ بنگاه اقتصادی با ۲۲۷ هزار شغل در کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد و گفت: طرح اشتغال زایی محوری را در استان‌ها در دست اجرا دارد.

هادیان یادآور شد: همچنین ۲۲ هزار طرح اجتماعی محور در سراسر کشور اجرا کرده که برای ۶۵ هزار شغل در کشور ایجاد شده است.

وی طرح‌های تسهیلات محور را از دیگر پروژه‌های ستاد اجرایی امام بیان کرد و گفت: پنج هزار و ۳۰۰ شغل در این بخش کشور ایجاد شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در مازندران، کارهای زیربنایی، مدرسه سازی، جاده سازی برای رفع محرومیت در جامعه را از دیگر اقدامات بیان کرد.

کد خبر: ۱٬۳۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha