۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
پتانسیل بالای آلگوراند برای حرکت به سمت ۱.۹ دلار| آیا روند قیمتی تغییر خواهد کرد؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

پتانسیل بالای آلگوراند برای حرکت به سمت ۱.۹ دلار| آیا روند قیمتی تغییر خواهد کرد؟

قیمت الگوراند ممکن است از محدوده بین ۰.۶۱۸-۰.۶۵ به سمت بالا تغییر جهت داده و بازه اوج های سپتامبر تا پایین ترین حد اخیر را مجددا آزمایش کند.

به گزارش بازار، علیرغم ریزش و رکود کم سابقه در بازار ارزهای دیجیتال که عمدتا ناشی از تشدید تنش ها میان روسیه و غرب بر سر اوکراین است، ارز دیجیتال آلگوراند از جمله ارزهایی است که در حفظ حمایت فعلی خود نسبتا موفق عمل کرده است. اما با این وجود، پیش‌بینی قیمت کارشناسان بازار از آینده قیمت آلگوراند تا حد زیادی به قیمتی که حمایت کلیدی این ارز را روی ۰.۶۸ دلار را نگه می‌دارد بستگی دارد.

الگوراند یکی از معدود ارزهای دیجیتال نسبتا قدیمی است که نتوانست ATH قبلی خود را در سال ۲۰۲۱ بشکند. پذیرش شبکه و آمار مربوط به حجم بازار آلگوراند هنوز تا حد زیادی از رقبای هم خود عقب بوده و قیمت این ارز در حال حاضر حدود ۷۸ درصد از بالاترین قیمت خود در ژوئن ۲۰۱۹ یعنی ۳.۵۶ دلار کاهش یافته است.

آخرین تحولات الگوراند
الگوراند به عنوان یک پلتفرم های قرارداد هوشمند ظاهر شد که مدعی حل سه‌گانه مشکلات موجود در شبکه بلاکچین یعنی عدم تمرکز، امنیت و مقیاس‌پذیری است. پلتفرم الگوراند این مشکل را با به کارگیری یک اجماع جدید اثبات خالص سهام که ماهیت آن با اثبات کار متفاوت است، حل می کند. قیمت هر واحد الگوراند در حال حاضر روی ۰.۷۷ دلار معامله می شود.

اما قبل از اینکه به پیش‌بینی قیمت الگوراند بپردازیم، اجازه دهید نگاهی به آمار شبکه آن بیندازیم. طبق آخرین اخبار الگوراند، در حال حاضر ۸۸.۷ میلیون دلار روی بلاک چین شبکه این ارز قفل شده است.

این رقم بسیار پایین‌تر از پلت‌فرم‌های برتر لایه اول مانند Avalanche، Solana، Fantom، Elrond و غیره است. در حال حاضر، حجم قفل شده موجود بر روی پلت‌فرم قرارداد هوشمند شبکه ارزهای یاد شده، میلیاردها دلار است، اما با این وجود، الگوراند هنوز در تلاش است تا مورد توجه سرمایه گذاران قرار گیرد.

پیش بینی قیمت الگوراند

پتانسیل بالای آلگوراند برای حرکت به سمت ۱.۹ دلار| آیا روند قیمتی تغییر خواهد کرد؟


ALGO ارز دیجیتال بومی بلاک چین الگوراند بوده و همانطور که پیشتر ذکر شد، در زمان نگارش این مقاله، قیمت هر واحد آن حدود ۰.۷۷ دلار معامله می شود که هنوز ۷۸ درصد پایین تر از بالاترین قیمت خود یعنی ۳.۵۶ دلار است.

با این وجود، نمودار ALGOUSD پشتیبانی قوی را در سطح ۰.۶۸ دلار نشان می دهد. اگر قیمت الگوراند از اصلاح به سمت پایین ترین سطح خود اجتناب کند و از روند نزولی خارج شود، باید ۰.۹۰ دلار را در کوتاه مدت پس بگیرد. شکست ۰.۹۰ دلار ممکن است قیمت را در کوتاه ترین زمان به منطقه ۱.۱۰ دلار برساند که سطحی حیاتی خواهد بود.

هر گونه افزایش بالاتر از قیمت ۱.۱۰ دلار نیز می تواند پرده ای برای خیز مجدد خرس ها باشد. اما در چنین سناریوی صعودی، قیمت الگوراند ممکن است از محدوده بین ۰.۶۱۸-۰.۶۵ به سمت بالا تغییر جهت داده و بازه اوج های سپتامبر تا پایین ترین حد اخیر را مجددا آزمایش کند. این به معنای پیش‌بینی قیمت ۱.۹۰ دلار برای آلگوراند است. با این حال، هر گونه حرکت به سمت پایین‌تر از محدوده ۰.۶۷ دلار می‌تواند این پیش‌بینی را ابطال نماید.

کد خبر: ۱۳۸٬۹۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha