۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
هواشناسی زنجان هشدار نارنجی صادر کرد
مدیرکل هواشناسی زنجان:

هواشناسی زنجان هشدار نارنجی صادر کرد

زنجان- رحمان نیا، مدیرکل هواشناسی زنجان با اشاره به بارش‌ها و برودت هوا برای چند روز آینده در استان، گفت: وضعیت هواشناسی نارنجی اعلام شده است.

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار بازار به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان صاف تا قسمتی ابری بوده و بارش باران و برف با تگرگ و رعد و برق همراه خواهد بود.

وی اظهار کرد: با توجه به وقوع رعد و برق از شهروندان در خواست می شود از تردد در ارتفاعات کوهستانی جدا خود داری کنند.

مدیرکل هواشناسی زنجان از وقوع وزش باد بسیار شدید در استان خبر داد و گفت: وزش باد شدید از صبح امروز در استان شروع شده و تا روز یکشنبه ادامه دارد که در این میان به شهروندان توصیه می شود در بلندی ها تردد نکنند.

رحمان نیا تاکید کرد: همچنین با توجه به وزش باد شدید شاهد ورود گرد و خاک و ریز گردها به استان خواهیم بود و این امر باعث کیفیت هوا خواهد شد.

وی از صدور هشدار نارنجی در استان خبر داد و ابراز داشت: با توجه به وقوع وزش باد شدید موجب آسیب و خسارت به کشاورزان، محصولات کشاورزی و تاسیسات کشاورزی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان تصریح کرد: دامداران و کشاورزان نسبت به عایق بندی و محافظت از کندوها، عدم استقرار کندوها در ارتفاعات و کنار جاده ها، کنترل دریچه های ورودی و خروجی استخرها و کنترل تجهیزات برقی استخرهای پرورش ماهی قدام کنند.

رحمان نیا به وضعیت دمای هوای استان طی چند روز آینده اشاره کرد و ابراز داشت: دمای هوای استان روند کاهش داشته و هوا سرد می‌شود.

کد خبر: ۱۳۸٬۵۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha